رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور خبر داد

بیمه ورزشی 13 میلیون دانش‌آموز

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور از بیمه ورزشی 13میلیون دانش آموز کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۰۴۴

به گزارش مهر، لطفعلی پورکاظمی ظهر یکشنبه با بیان این مطلب در اولین مجمع انتخاباتی رئیس هیات پزشکی، ورزشی استان البرز اظهار داشت: با اجرای طرح بیمه نیم بهای دانش آموزان و همچنین بیمه روستاییان گامی بسیار مهم در راستای این امر مهم برداشته می شود.

وی افزود: این اقدام باید به گونه ای صورت گیرد که دانش آموزان با پرداخت دو هزار و 500 تومان بیمه ورزشی نسبت به ارتقای سطح بیمه در کشور ارتقاء یابد.

ورزشکاران باید بیمه ورزشی را جدی بگیرند

این مسئول با تاکید بر اینکه ورزشکاران باید بیمه ورزشی را جدی بگیرند، یادآور شد: بیمه ورزشی فواید بسیار زیادی دارد که با اطلاع رسانی مناسب و توجه بیش از پیش ورزشکاران به نظام سلامت این مهم محقق شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر صدور کارت بیمه ورزشی 365 روزه ورزشکاران که یکی از دغدغ های مهم فدراسیون در سطح کشور است امسال به صورت پایلوت در کرمان آغاز می شود که امیدواریم طی فرایند قانونی بتواند نسبت به مصونیت ورزشکاران گامهای اساسی برداشته شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور ضمن مثبت ارزیابی کردن مسئولان ورزشی استان عنوان کرد: استان البرز در سال گذشته 120 هزار نفر آمار بیمه ورزشی داشته است که خود گامی بسیار مهم در جهت ارتقاء سطح سلامت ورزشکاران استان به شمار می رود.

در این مراسم، اشکان اردیبهشت با 17 رای به عنوان اولین رئیس هیات پزشکی، ورزشی البرز انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها