نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد، میزان محبوبیت 'نیکلا سارکوزی' رییس جمهوری فرانسه به پایین ترین حد از زمان آغاز مسئولیت خود رسیده است.
کد خبر: ۳۹۴۷۷۴

 به گزارش ایرنا، روزنامه فرانسوی 'لو فیگارو ' خبر داد: نتیجه نظرسنجی موسسه 'ال اچ 2' نشان داد، میزان محبوبیت سارکوزی با 2 پله سقوط به کمترین میزان آن در طول دوره ریاست جمهوری وی رسیده است.

در ماه جاری میلادی تنها 30 درصد از مردم فرانسه از عملکرد وی ابراز رضایت کرده اند در حالیکه این شاخص در ماه مارس، 32 درصد اعلام شده بود.

موسسه نظرسنجی ال اچ 2 با بیان اینکه میزان نارضایتی از عملکرد سارکوزی با دو درصد افزایش به 66 درصد رسیده است، اعلام کرد: در حالیکه مداخله نظامی فرانسه در نبردهای بین المللی می توانست میزان محبوبیت وی را در آرای عمومی افزایش دهد، نظر سنجی ها حکایت از آن دارد که وی حتی موفق نشده است نظر موافق طرفداران سنتی خود را جلب کند.

این گزارش حاکی است: میزان محبوبیت 'فرانسوآ فیون' نخست وزیر فرانسه نیز با سه درصد کاهش به 45 درصد رسید.

کاهش محبوبیت سارکوزی در زمانی به پایین ترین حد خود رسیده است که وی برای پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری در سال 2012 با مشکلات دیگری مانند بروز شکاف در حزب حاکم نیز مواجه شده است.

سارکوزی که از طرف منتقدان به بدعهدی در انجام وعده های انتخاباتی متهم شده است، با موج نارضایتی عمومی، اعتصاب ها و تظاهرات میلیونی در ماه های پایانی سال 2010 مواجه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها