رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با اعلام آماده باش و شروع رزمایش همیاران پلیس گفت: از امروز تا پایان تعطیلات نوروز سال 90 ، شش میلیون دانش آموز همیار پلیس به صورت آماده باش هستند و پلیس را در اجرای وظایف قانونی خود یاری می‌رسانند.
کد خبر: ۳۹۰۹۸۵

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی روز دوشنبه در مراسم اعلام آماده باش و رزمایش همیاران پلیس در طرح نوروزی سال 90 که در مجتمع آموزشی 'زهرا مردانی آذر' تهران برگزار شد، خطاب به همیاران پلیس افزود: شما توانستید بزرگ‌ترین ماموریت را که کمک به ایمنی و سلامت مردم است، به عهده بگیرید.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از کاهش تصادفات، سوانح، تلفات و آسیب های انسانی تصادفات رانندگی در چند سال اخیر مرهون زحمات همیاران پلیس است، تاکید کرد: حضور همیاران پلیس در هر خانواده و یک خودرو به منزله حضور پلیس تلقی می‌شود.

سردار مومنی گفت: شش میلیون همیار پلیس و پلیس یار جوان و نوجوان از امروز تلاش خود را برای حفظ سلامتی رانندگان و خانواده ها به کار می‌گیرند و در نهایت ادب و احترام، رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی را به آنها یادآوری می‌کنند.

رییس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: همه تلاش می‌کنیم با رعایت متانت و ادب، قوانین راهنمایی و رانندگی را تذکر دهیم و تخطی نکردن از قانون، حرکات پرخطر و استفاده نکردن از تلفن همراه را به والدین، اطرافیان و دوستان خود یادآوری کنیم.

وی خطاب به همیاران پلیس گفت: شما فرشتگان نجاتی هستید که قرار است از حوادث دلخراش رانندگی و صدمات و خسارت جانی در طول تعطیلات نوروز جلوگیری کنید.

مومنی افزود: بزرگترین ماموریت شما نجات و حفظ سلامتی و جان مردم است و اگر توانستیم تعداد 27 هزار کشته تصادفات رانندگی را به 23 هزار نفر کاهش دهیم این مهم حاصل زحمات همیاران پلیس بوده است.

وی تاکید کرد: به عنوان رییس پلیس راهور اعلام می‌کنم حضور همیاران پلیس در کنار خانواده ها به نشانه حضور ماموران پلیس تلقی شده چرا که پیام و فرمان شما نافذتر از فرمان پلیس است.

سردار مومنی اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همت جمعی همیاران پلیس و رعایت قانون و مقررات از سوی رانندگان تعطیلات نوروز امسال همچون سال های گذشته با کمترین سوانح و حوادث جانی همراه باشد، شما بازوی پرتوانی برای پلیس در اجرای قانون هستید.

در این مراسم احکام تعدادی از فرهنگ یاران، همیاران پلیس، پلیس یاران جوان و نوجوان از سوی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها