در پی آتش‌سوزی در یک پرورشگاه و مرگ 10 کودک، دولت استونی دیروز را عزای عمومی اعلام کرد. آتش‌سوزی در این پرورشگاه کودکان معلول در غرب استونی عصر روز یکشنبه رخ داد و جان 10 کودک را گرفت.
کد خبر: ۳۸۷۳۲۱

خبرگزاری ریانووستی دراین‌باره گزارش داد: این پرورشگاه در شهر هاپسالو در حالی که 37 کودک و 9 فرد بزرگسال داخل ساختمان بودند، آتش گرفت.یک هیات ویژه تجسس از سوی مقامات دولتی به محل حادثه اعزام شده‌اند تا علت دقیق آتش‌سوزی را کشف کنند.

با وجودی که ماموران آتش‌نشانی ظرف 3 دقیقه پس از دریافت خبر حادثه از طریق تماس تلفنی، خود را به محل حریق رساندند؛ اما شعله‌های آتش بشدت ساختمان را دربر گرفته بود به گونه ای که بخشی از ساختمان پرورشگاه کاملا در آتش سوخت و به مرگ 10 کودک منجر شد.

علاوه بر این 10 کودک، 2 فرد بزرگسال دیگر نیز بر اثر جراحات و مصدومیت شدید شامل سوختگی و گازگرفتگی در بیمارستان بستری شده‌اند و حالشان وخیم است./ ایسنا

نجات دختر چینی پس از سقوط از طبقه دهم آپارتمان

یک دختر 5 ساله چینی پس از سقوط از پنجره طبقه دهم یک آپارتمان به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.

یی زیکسو پس از سقوط از این آپارتمان در شهر چونگ کینگ در چین جان سالم به در برد و فقط بدنش کمی زخمی شد.به گزارش خبرگزاری شینهوا، این کودک خوش‌شانس قبل از افتادن روی زمین با یک سایبان برخورد کرد و همین سایبان جان او را نجات داد.

یکی از عابران پیاده که شاهد این حادثه بود، می‌گوید: در ابتدا تصور کردم یک عروسک از پنجره ساختمان سقوط کرده است؛ اما بعد صدای اصابت آن را با سایبان شنیدم و متوجه شدم یک کودک است.

وی ادامه داد: کسانی که در نزدیکی محل حادثه بودند، تصور نمی‌کردند کودک زنده مانده باشد؛ اما ناگهان صدای گریه او شنیده شد و یکی از همسایه‌ها نردبانی آورد تا کودک را نجات دهد.مرد جوان پس از بالا رفتن از نردبان در نهایت شگفتی در حالی کودک را دید که نشسته بود و گریه می‌کرد.

کودک سپس به یک بیمارستان محلی منتقل شد تا تحت معاینه و درمان قرار بگیرد./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها