اتفاق هفته

عروسی در تظاهرات

معمولا وقتی اتفاق بزرگی در حال وقوع است بیشتر نگاه‌ها به سمت اصل ماجراست، اما همیشه در کنار اصل ماجرا اتفاقات کوچک و جالب زیادی در حال وقوع است. خیلی از حوادث شخصی و مهم آدم‌ها در جریان همین اتفاقات بزرگ شکل می‌گیرد و در نتیجه هم به‌یاد‌ماندنی‌تر می‌شود و هم به نوعی تاریخی.
کد خبر: ۳۸۶۱۸۹

در جریان اتفاقات اخیر مصر وقتی همه چشم‌ها به این انقلاب بزرگ مردمی دوخته شده است و همه منتظرند تا ببینند نتیجه چه خواهد شد. دو جوان مصری یک تصمیم تاریخی می‌گیرند. آنها تصمیم می‌گیرند که زندگی مشترکشان را در همین روزهای شلوغ و سرنوشت‌ساز و در کنار دوستانشان در میدان التحریر (آزادی)‌ جشن بگیرند. عروس و داماد لباس می‌پوشند و طی یک مراسم ساده و در جمع تظاهرکنندگان مصری در میدان اصلی، جشن عروسی‌شان را با تاریخ مصر پیوند می‌زنند. آنها می‌خواهند شادی این پیوند را با شادی سقوط دیکتاتور مضاعف کنند.

به این ترتیب سالگرد این قیام تاریخی برای آنها همزمان با سالگرد یک اتفاق مهم دیگر هم خواهد بود یعنی سالگرد ازدواج. این دو جوان در میدان التحریر و با پس زمینه یک تانک، عکسی هم به یادگار گرفته‌اند؛ عکسی که در آن نشانی از ژست‌ها و صحنه آرایی‌های معمول مراسم عروسی نیست. دوستان عروس و داماد به آنها پیشنهاد کرده‌اند تا نام فرزند آینده خود را «تحریر» بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها