فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا:

تجاوز هوایی دشمن را دفع می‌کنیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه اقتدار و انسجام بوجود آمده در پدافند هوایی موجب تبدیل این قرارگاه به نیرویی توانا و تیزبین در منطقه شده، افزود: هرگونه تجاوز هوایی دشمن را دفع می کنیم.
کد خبر: ۳۸۶۰۹۰

به گزارش ایرنا ، سرتیپ فرزاد اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم راه‌اندازی نخستین سامانه شبیه ساز سلاح سبک و میدان تیر لیزری در قرارگاه پدافند جنوب شرق با اشاره به اینکه قرار گاه تحرکات منطقه ای دشمنان را به دقت زیر نظر دارد اظهار داشت : دشمن جرأ‌ت تجاوز هوایی به خاک مقدس ایران اسلامی را ندارد.

وی همچنین با بیان اینکه تعامل خوبی بین صنایع داخلی و صنعت دفاعی کشور وجود دارد، تصریح کرد: مشارکت و تعامل هرچه بیشتر این صنایع می‌تواند در هر چه محکم‌تر شدن بنیه دفاعی کشور مثمر ثمر باشد.

وی ضمن اشاره به رصد شدن تمامی تحرکات دشمن در آسمان خلیج فارس و دریای عمان ابراز داشت: قدرت و انسجام موجود در کشور بحدی رسیده که دشمنان جرأت اندک تجاوزی به حریم هوایی ایران را به خود نخواهند داد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا افزود: تمامی تحرکات دشمن را از نظر اطلاعاتی و پدافند هوایی رصد می‌کنیم و نخواهیم گذاشت که حتی یک لحظه هم کسی فکر تجاوز به حریم هوایی کشور را در ذهن خود بپروراند.

براساس این گزارش ، با حضور جمعی از مسوولان نظامی و اجرایی از نخستین سامانه شبیه ساز تولید سلاح سبک و میدان تیر لیزری در قرارگاه جنوب شرق پدافندی در مرکز هرمزگان به بهره برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها