چند سوال

اگر آمریکایی‌ها می‌خواستند انتقام حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را بگیرند چه کاری بهتر از اعلام فراخوان برای نمایشی محدود و خیابانی می‌توانستند تدارک ببینند.
کد خبر: ۳۸۵۵۷۲

برای درک بهتر وقایعی از این دست بهتر است نگاهی بیندازیم به محرکان و مشوقان این آشوب‌ها. آیا سینه‌چاکی شبکه آمریکایی VOA و BBC از چند روز قبل برای تدارک تجمعاتی که بتواند راهپیمایی مردم در 22 بهمن و حتی پیروزی مردم مصر را تحت‌الشعاع قرار دهند کافی نیست تا برخی فریب‌خوردگان به خود آیند؟

آقایان اعلام کرده بودند برای حمایت از مردم مصر می‌خواستند به خیابان بیایند، اگر هدف این بود آیا در راهپیمایی 22 بهمن جایی برای حضور شما در کنار سیل خروشان مردم نبود؟ مگر22 بهمن روز حمایت ملت ایران از مردم مصر اعلام نشده بود، آن روز کجا بودید؟ چرا صف خود را از مردم جدا می‌کنید؟

آیا باید باور کنیم کسانی که معتقدند ملت و دولت ما هیچ وظیفه‌ای در حمایت از آزادیخواهان و مظلومان جهان ندارند امروز می‌خواهند در حمایت از ملت مصر به خیابان بیایند؟

آیا مردم ما می‌پذیرند کسانی که سال گذشته شعار نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران را سر دادند که یک شعار کاملا آمریکایی و اسرائیلی است، حاضر باشند صادقانه از ملت مصر حمایت کنند؟

بدیهی است ملتی که حماسه 9 دی و 22 بهمن را آفرید در صورت لزوم بار دیگر پاسخی شایسته به جریان ضدانقلابی در داخل و خارج از کشور خواهد داد؛ پاسخی قاطع و مبهوت کننده.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها