گوشی‌های جدید

Samsung Galaxy S 4G

امروزه دور، دور شبکه‌های 4G است و گوشی‌ها هم اگر می‌خواهند از این قافله عقب نمانند باید خود را با این شبکه‌ها هماهنگ کنند. شبکه‌های فوق به کاربران تلفن‌های همراه این اجازه را می‌دهند که از پهنای باند بسیار زیادی (مثلا 100 مگابیت در ثانیه یا بیشتر) برخوردار شوند و در این عصر ارتباطات می‌توان با این پهنای باند براحتی به امکاناتی همچون بازی‌های آنلاین، ارتباطات تصویری با وضوح، سایز و کیفیت بالا و خیلی چیزهای دیگر دست پیدا کرد.
کد خبر: ۳۸۴۴۷۰

 گوشی امروز Samsung Galaxy S 4G نام دارد که با همتای خود یعنی Samsung Nexus S اندکی تفاوت دارد. این گوشی همان طور که از اسمش پیداست از خانواده گلکسی‌هاست و قابلیت کار کردن در شبکه‌های 4G را دارد. صفحه نمایش 4 اینچی آن از 16 میلیون رنگ تشکیل شده و دارای رزولوشن 480 در 800 می‌باشد که صفحه شیشه‌ای گوریلا گلس (شیشه مقاوم و ضدخش) از آن محافظت می‌کند.

همچنین دارای حافظه داخلی یک گیگابایت است که هم قیمت گوشی را کاهش می‌دهد و هم این که خرج‌کردن بیش از این و اضافه کردن حافظه بیشتر را به عهده خریدار می‌گذارد. دوربین آن 5 مگاپیکسلی می‌باشد که برای گوشی‌های امروزی مناسب است. پردازنده‌ای که در آن به کار رفته نیز یک هسته‌ای و دارای قدرت یک گیگاهرتز می‌باشد که برای سیستم عامل و برنامه‌های امروزی موبایل کافی است. با تمامی این اوصاف برای آن قیمتی کاملا متعادل پیش‌بینی می‌شود که حداکثر تا 2 ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد. فراموش نکنیم که بگوییم سیستم عامل آن هم چیزی نیست جز آندروید 2‌/‌2، سیستم عامل محبوب گوشی‌های امروزی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها