کد خبر: ۳۸۳۴۰۳

برای پختن سیب‌زمینی، اول بگذارید آب جوش بیاید. سپس سیب ‌زمینی‌ها را با مقداری نمک به آن اضافه کنید. به این صورت سیب‌زمینی‌ها بعد از پختن، ترک بر نمی‌دارند و سالم می‌ماند.

برای این‌که چربی‌های داخل مایکروفر از بین برود، می‌توانید یک پیمانه جوش شیرین و مقداری آب را داخل مایکروفر گذاشته و حدود 20 دقیقه حرارت بدهید. این شیوه راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای از بین بردن چربی‌ها و بوی غذا از مایکروفر است.

اگر قیچی شما کند شده آن را دور نیندازید، بلکه با آن چند ورق آلومینیومی یا کاغذ سمباده را ببرید. این کار باعث تیز شدن تیغه قیچی خواهد شد.

برای برطرف کردن خش از روی شیشه عینک یا دیسک‌های فشرده از خمیر دندان معمولی یعنی خمیر غیر ژل استفاده کنید. کمی از خمیر دندان را با دستمال نرم و با ملایمت روی سطح مورد نظر مالیده و سپس با دستمال مرطوب آن را پاک‌کنید.

اگر کاشی و سرامیک شما رسوب گرفته می‌توانید در یک ظرف مقداری آب گرم ریخته و به آن یک‌چهارم پیمانه جوش شیرین، نصف پیمانه سرکه و یک پیمانه آمونیاک اضافه کنید و با آن کاشی و سرامیک را تمیز کنید. همچنین اگر روی کاشی و سرامیک‌ها شوره زده، با دستمال آغشته به سرکه روی سطوح را پاک کنید تا شوره‌ها از بین بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها