«کلاه‌قرمزی» برای بسیاری از مخاطبان تلویزیون و سینما چیزی فراتر از یک عروسک خوش سر و زبان و جذاب و شیطان است. حالا دیگر این عروسک با آن حرکات عجیب و غریب و لحن غیرمعمولش، یکی از خاطرات تصویری مشترک همه ما محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۷۲۷

بعد از ساخت چند فیلم‌سینمایی از روی این شخصیت و شخصیت‌های فرعی دیگر این برنامه تلویزیونی، کلاه‌قرمزی در حد و اندازه یک «پدیده» ظاهر شد و توانست بسیاری از مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال را با خود همراه کند. بعد از همه این موفقیت‌ها قرار شده باز هم کلاه‌قرمزی مهمان قاب کوچک تلویزیون شود.

شبکه 2 سیما تصمیم گرفته مجموعه کلاه‌قرمزی 4 را با تهیه‌کنندگی حمید مدرسی برای پخش در ایام نوروز تهیه و تولید کند. ظاهرا این بار هم این عروسک شیطان با 2 هنرمند همیشگی این برنامه یعنی ایرج طهماسب و حمید جبلی دیده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه 2 سیما پیش‌بینی می‌شود مجموعه کلاه‌قرمزی که در سال گذشته توانست رکورد بیشترین تماشاچی‌ها را از آن خود کند در سال جدید هم بتواند آمار قابل‌توجهی در جلب مخاطب و رضایت آنان در میان برنامه‌های نوروزی به دست بیاورد.

روابط عمومی این شبکه افزوده است: این مجموعه با دکور و عروسک‌های جدید و مهمانان متفاوت با تلاش‌های ایرج طهماسب و حمید جبلی و حمایت‌ها و نظارت مدیران شبکه با کیفیتی بالا و مطلوب‌تر از 3 سال قبل تولید و روی آنتن برود.

«کلاه‌قرمزی 4» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه 2 سیماست که در 16 قسمت تهیه می‌شود و 2 قسمت ابتدایی آن در روزهای 27 و 28 اسفند روی آنتن می‌رود و ادامه قسمت‌های آن نیز با آغاز نوروز 90 از شبکه 2 پخش می‌شود.در برنامه قبلی کلاه‌قرمزی مهمانان مختلفی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، امین حیایی، آتیلا پسیانی و ... حضور داشتند. باران کوثری هم به عنوان عضو ثابت برنامه حضور داشت.

حمید جبلی هنرمند توانای کشورمان طبق معمول به جای کلاه قرمزی صحبت خواهد کرد پسرخاله، پسر عمه زا، هم از عروسک های دیگری هستند که در برنامه قبلی کلاه قرمزی حضور داشتند.بنابر گزارش روابط عمومی شبکه2 سیما علاوه بر این عروسک ها، عروسک های دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها