سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ایران آماده قهرمانی در جام ملت های آسیاست و مهم نیست در مرحله بعدی با چه تیم روبرو شود.
کد خبر: ۳۸۰۳۴۰

به گزارش ایرنا ، افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم امارات خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا با کسب 9 امتیاز به مرحله دوم صعود کنیم و با تمام توان به مصاف امارات خواهیم رفت.

وی در مورد احتمال حضور بازیکنان ذخیره در دیدار با امارات عنوان کرد: ایران تیم اول و دوم ندارد و تمامی بازیکنان در یک سطح قرار دارند و می توانند در هر مسابقه ای به میدان رفته و نتیجه را تغییر بدهند.

قطبی در خصوص احتمال حضور بازیکنان اخطاری ایران در دیدار با امارات اظهار داشت: هر 23 بازیکن تیم برای کادر فنی اهمیت دارد و انتخاب 11 بازیکن از بین این فهرست خوب کار ما را سخت کرده است.

وی با اشاره به این که تمام مربیان فوتبال ایران برای بازیکنان تیم ملی زحمت کشیده اند تا این تیم بتوانند در جام ملت های آسیا نتیجه بگیرد ، گفت: ما از 20 ماه پیش کار آماده سازی تیم ملی را شروع کردیم و خوشبختانه با نتایجی که به دست آورده ایم، باعث رضایت مردم و همه مسئولان ایران شده ایم.

قطبی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا تیمی از ژاپن را برای ادامه فعالیت مربیگری انتخاب کرده اید ، گفت: ژاپن یکی از لیگ های منظم آسیا را دارد و به دلیل حرفه ای بودن آن را انتخاب کردم.

وی در مورد حریف مرحله یک چهارم نهایی ایران خاطر نشان کرد: تیم ایران بسیار آماده است و فرقی نمی کند با کدام کشور بازی کند ضمن اینکه شناخت مناسبی از تیم های استرالیا ، کره جنوبی و بحرین داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما می خواهیم اتحاد و روحیه خود را حفظ کنیم و جام قهرمانی را برای ملت ایران به ارمغان بیاوریم.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی خود از ساعت 19:45 دقیقه روز چهارشنبه به مصاف تیم ملی فوتبال امارات خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها