محمودزاده سورکی از سورک: شهر سورک در نزدیکی شهر ساری با جمعیتی 15 ـ 20 هزار نفری دارای درمانگاه کوچکی است که باید جوابگوی جمعیت شهر و روستاهای اطراف آن باشد؛ لذا از مسوولان وزارت بهداشت برای تجهیز این درمانگاه یا ساختن بیمارستان بزرگتر در این شهر تقاضای مساعدت داریم.
کد خبر: ۳۷۸۷۸۵

‌ یک شهروند از اهواز: از کارمندان راه‌آهن اهواز هستم. به علت اجرای طرح‌های نادرست و غیرکارشناسی در راه‌آهن حدود 600 نفر از کارکنان شرکت خدمات مهندسی خط ابنیه فنی با سابقه و تجربه 20 سال به بالا از اول بهمن‌ماه و با ورود پیمانکار جدید در شهرهای اهواز، کرمان و شاهرود از کار بیکار می‌شوند. لطفا مسوولان در این باره پاسخگو باشند که چرا؟

حسینی از دزفول: حدود 2 سال است که اسکلت ساختمانی را در زمینی زده‌ایم غافل از این‌که آن زمین سند ندارد و قولنامه‌ای است. از آن زمان تاکنون به هرجا و هر مرجعی (ثبت اسناد و املاک) مراجعه می‌کنم، می‌گویند باید ماده 147 و 148 اجرا شود و هر ماه وعده ماه بعد را می‌دهند. مسوولان ذیربط در این زمینه مرا راهنمایی کنند.

مستوفی‌زاده از کلاشن: از تهران به روستای کلاشن رشت مهاجرت کرده‌ایم؛ ولی شرکت گاز استان گیلان به علت نداشتن لوله و اتصالات به ما گاز نمی‌دهد. آیا این بهانه قابل قبولی است؟

یک شهروند از اهواز: از کارگران شرکتی و پیمانی شرکت فولاد اهواز هستیم؛ چرا با ما نیروهای شرکتی این شرکت دولتی قرارداد نمی‌بندد؟

گرگانی از تهران: در مورد نیروهای شرکتی مسوولان فکری اساسی کنند، تا آنها از بلاتکلیفی درآیند.

یک شهروند از اصفهان: مسوولان ذوب‌آهن اصفهان کارکنان شرکت مهندسی قائم را نیز همانند دیگر شرکت‌های تابعه به استخدام خود درآورند.

یک شهروند: همسر معلولم دچار بیماری صرع است و به همین‌خاطر هیچ کجا به ایشان کار نمی‌دهند. حال تکلیف من و خانواده‌ام چه می‌شود؟ لطفا مسوولان در این زمینه فکری عاجل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها