ستون آزاد

رادیوی بدون تحول کیفی رادیوی زنده نیست

تنوع در ساختارهای برنامه‌سازی، شاد بودن برنامه‌ها، جذابیت نوع و نحوه ارائه برنامه‌ها و چرخش شبکه جوان از تهران‌مداری به ایران‌مداری، توجه به نیازهای واقعی جوانان همراه با نشاط و امید و آگاهی موجب رشد و بالندگی شبکه رادیویی جوان شده‌است.
کد خبر: ۳۷۸۷۳۲

وجود جمعیت عظیم جوان در کشور و توجه به نیازهای این قشر عظیم در تمام عرصه‌ها موجب شده شبکه جوان با برنامه‌ریزی‌های مدون و به‌کارگیری تیم مدیریتی و نیروی انسانی کارآمد در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، اندیشه‌ای با رویکردی تازه در نشاط، امید و آگاهی بپردازد. به همین علت می‌توان به وجود گروه‌های برنامه‌سازی چون جوان و جامعه، جوان و دانش، جوان و فرهنگ، جوان و ورزش، جوان و اندیشه که نشان‌ دهنده توجه شبکه جوان به تمام ابعاد زندگی جوانان است، اشاره کرد.

رادیو جوان در نخستین جشنواره رسانه و محیط زیست در حوزه رسانه‌های شنیداری نیز رتبه برتر را از آن خود کرد. این شبکه با پرداخت مناسب به حوزه زیست‌محیطی، حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری، مناطق حفاظت شده محیط زیست دریایی و... در برنامه‌های متعدد توانست رتبه برتر را در این جشنواره کسب کند.

از موفقیت‌های دیگر شبکه جوان در سال 89 می‌توان به کسب رتبه برتر روابط عمومی شبکه جوان در نهمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی رسانه ملی اشاره کرد که روابط عمومی رادیو جوان از میان 80 روابط عمومی سراسر کشور رتبه برتر را کسب کرد. شبکه جوان همچنین در جشنواره تبلیغات مرچند ایزینگ و سمپلینگ که مرداد 89 در تهران برگزار شد به عنوان رادیوی برتر در جهت ارتقای سطح اطلاعات جامعه، تولید دانش و استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغات در بخش مراکز پخش تبلیغات در گروه رسانه‌های شنیداری موفق به دریافت تندیس شد.

از دیگر ابتکارات این شبکه برگزاری مراسم آیین آفرین‌ است که از سوی باشگاه رادیویی جوان در سال 89 در جهت تکریم، پاسداشت و نکوداشت پیشکسوتان حوزه رادیو، باشگاه رادیویی جوان با برگزاری 4 دوره آیین آفرین برای تقدیر از پیشکسوتان حوزه رادیو (مریم نشیبا، ایرج برخوردار، حسین توصیفیان و سرور پاک نشان)‌ در سالجاری پرداخت که این مراسم مورد استقبال اهالی رادیو قرار گرفته است. باشگاه رادیویی جوان همچنین در حوزه آموزش علاقه‌مندان به برنامه‌سازی رادیو دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف رادیو برگزارمی‌کند.

مسعود صالحی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها