جام ملت‌های آسیا

کره جنوبی هم با برد آغاز کرد

تیم ملی فوتبال کره جنوبی رقابت‌هایش را در مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا با پیروزی آغاز کرد.
کد خبر: ۳۷۸۶۶۳

به گزارش ایسنا، تیم ملی کره جنوبی یکی از مدعیان فتح جام پانزدهم در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه 2 بر یک تیم ملی بحرین را از پیش رو برداشت تا این تیم هم مانند استرالیا،‌ دیگر مدعی صعود از گروه سوم، رقابت‌هایش را با پیروزی آغاز کند.

نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود کره جنوبی به پایان رسید. با شروع نیمه دوم باز هم این تیم کره جنوبی بود که اختیار عمل را در دست داشت اما بحرینی‌ها هم برای جبران گل خورده حملات پردامنه‌ای را روی دروازه کره جنوبی تدارک دیدند. با این وجود در نیمه دوم باز هم کره جنوبی ابتدا به گل رسید. جا چئول کو در دقایق 40 و 52 دو گل کره جنوبی را به ثمر رساند. با این حال فوزی عایش در دقیقه 85 توانست تک گل بحرین را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. کوآک تائه پس از خطا در این صحنه از زمین بازی اخراج شد. این دیدار در ورزشگاه الغرافه برگزار شد اما حضور کم تعداد تماشاگران در ورزشگاه نقطه تاریک این دیدار بود.

عبدالله الهلالی داور عمانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

در پایان روز نخست گروه سوم، استرالیا با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت 4 در صدر گروه قرار دارد و تیم ملی کره جنوبی با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در جایگاه دوم ایستاده است.

بازی بعدی کره جنوبی با استرالیا خواهد بود و هند به مصاف بحرین می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها