جانشین فرمانده انتظامی فارس خبر داد‌:

دستگیری سارقان مسلح در جهرم

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی یک باند سارق مسلح و دستگیری دو نفر از اعضای این باند در شهرستان جهرم خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۰۵۸

به گزارش فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت‌: در 26 آبان‌ماه سال جاری مأموران انتظامی جهرم مطلع شدند یک انبار خرما در اطراف آن شهرستان مورد سرقت واقع شده است که برای بررسی به محل عزیمت کردند.

سجادیان افزود: در بررسی مشخص شد پنج سارق با سر و صورت پوشیده و مسلح به دو اسلحه کلاش و یک اسلحه کلت‌کمری وارد کارگاه شده و ضمن تهدید کارگران آن که چند تبعه افغانستان بودند اقدام به سرقت 240 هزار تومان و وسایل انبار کرده و سپس متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه در مورد کشف این سرقت آغاز شده بود که چهار روز بعد مأموران آن شهرستان از یک سرقت مسلحانه در یکی از روستاهای آن شهرستان مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه بیان داشت: در این سرقت نیز سه سارق مسلح به دو سلاح کلاش و یک چاقو با سر و صورت پوشیده وارد منزلی در آن روستا شده و پس از محبوس کردن اعضای خانواده که 9 تبعه افغانی بودند یک خودرو وانت پیکان به همراه 12 گوسفند و 200 هزار تومان و مقداری طلا‌جات و چهار موبایل را از آنان سرقت و با وانت پیکان مسروقه از محل متواری شدند.

وی گفت: به ‌علت حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی جهرم قرار گرفت و با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو نفر از سارقان به‌نام‌های «ن - ه» و «ع - الف» که هر دو تبعه افغانستان بودند در حالی که با یک پژو 206 در آن شهرستان قصد تردد را داشتند، دستگیر شدند.

سجادیان ادامه داد: متهمان در مرحله ابتدایی تحقیقات با اظهارات ضد و نقیض و با ارائه مدارک جعلی خود را اهل مشهد مقدس معرفی که با تحقیقات بیشتر هویت آنها مشخص و اقرار کردند با همدستی دو نفر ایرانی دیگر به‌نام‌های «ب – خ» و «ش» و دو افغانی دیگر به‌نام‌های «الف – الف» و «ح – الف» اقدام به تشکیل باند و اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند.

وی در پایان با اشاره به شناسایی و کشف اموال مسروقه توسط مأموران انتظامی جهرم اضافه کرد: تلاش برای دستگیری همدستان سارقان و کشف سلاح به کار رفته در سرقت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها