تصمیم کریم برای رفتن یا ماندن

کریم باقری کاپیتان با اخلاق و با سابقه پرسپولیسی‌ها روز سه‌شنبه در مورد خداحافظی‌اش از فوتبال تصمیم می‌گیرد. بازیکن متعصب قرمز‌ها که چند روزی است به‌واسطه دلخوری از نیمکت‌نشینی‌های ادامه دار در بازی‌های پرسپولیس بر سر تمرینات این تیم حاضر نشده است، دیروز در دفتر سرپرست باشگاه حاضر شد تا ضمن گفت‌وگو و تبادل‌نظر با حبیب کاشانی، راجع به آینده‌اش در جمع سرخ‌های پایتخت به جمع‌بندی برسند.
کد خبر: ۳۶۹۵۷۸

کریم باقری که قریب به 2 ماه پیش در جریان دیدار دوستانه با برزیل در ابوظبی، به‌طور رسمی از سطح بازی در تیم ملی خداحافظی کرد، هیچ فکر نمی‌کرد که در عرصه باشگاهی نیز، مسیر خداحافظی پیش رویش قرار گیرد. به ویژه این‌که کریم طی چند سال اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس به حساب آمده است و به لطف تجربه بالا و تعصبش به پیراهن قرمزها توانسته است محبوبیت بسیاری در نزد هواداران تیمش به‌دست آورد.

اما بعد از خداحافظی از تیم ملی، شرایط وفق نظر و مراد کاپیتان کریم پیش نرفته است تا او که هیچ فکر نمی‌کرد به نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس بچسبد، بعد از بازی با داماش در چارچوب جام حذفی، تصمیم به جدایی گرفته و با دلخوری در تمرینات پرسپولیس حاضر نشود.

هر چند که این مساله می‌توانست طبق دوستی دیرین باقری و دایی، به شکلی بهتر حل وفصل شود، اما به دنبال ادامه غیبت کریم در تمرینات تیمش، کمیته انضباطی پرسپولیس وی را به باشگاه دعوت نمود تا در گفت‌وگوی مستقیم طرفین، موضوع حل و فصل شود. هر چند که باقری در جلسه این کمیته حاضر نشد، اما او دیروز با حضور در دفتر حبیب کاشانی با وی به مذاکره پرداخت.

بنا به گزارش‌ها، باقری در این دیدار دلایل و تفکرات شخصی‌اش را پیرامون غیبت‌های اخیرش و این که تا چه اندازه مصمم به خداحافظی از دنیای فوتبال است به اطلاع سرپرست باشگاه پرسپولیس رساند. در ادامه نیز کاشانی با اشاره به سوابق درخشان باقری در زمینه فنی و اخلاقی، باقری را نسبت به تبعات تصمیم وی و این که باشگاه و هواداران پرسپولیس تا چه اندازه‌ای با این تصمیم وارد حاشیه می‌شوند، آگاه ساخت.

سرپرست پرسپولیس با این حال از کاپیتان سرخپوشان درخواست کرد حتی اگر قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد موضوع را به گونه‌ای مدیریت کند که خدشه‌ای بر اعتبار 2 دهه حضور مستمرش در مستطیل سبز و ذهنیت میلیون‌ها هوادار پرسپولیسی وارد نشود.باقری نیز با احترام به صحبت‌های کاشانی از وی درخواست کرد تصمیم نهایی را به ‌روز سه‌شنبه موکول کند تا طرفین فرصت کافی برای اتخاذ بهترین تصمیم را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها