رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: قیمت مسکن در سال آینده نه تنها افزایش نخواهد یافت بلکه سقوط نیز خواهد کرد. مصطفی قلی خسروی در پاسخ به این سوال که دولت چه تمهیداتی برای بخش مسکن در هدفمندی یارانه‌ها در نظر گرفته است، گفت: بازار و تولید آهن، میلگرد و تراکم در اختیار دولت است بنابراین دولت براحتی می‌تواند این موضوع را مدیریت کند تا قیمت تمام شده مسکن نیز افزایش نیابد.وی دلایلی برای سقوط قیمت مسکن در سال آینده عنوان کرد اما گفت که دوست ندارد این دلایل رسانه‌ای شود.
کد خبر: ۳۶۸۶۳۷

برخورد اس‌ام‌اسی با متخلفان

وی همچنین با بیان این‌که مردم به توهمات افزایش قیمت مسکن توجهی نکنند، گفت: طرح برخورد از طریق ارسال پیامک به مشاوران املاک متخلفی که قصد دارند با ارائه اطلاعات غلط به مردم ظن و گمان افزایش قیمت مسکن را ایجاد کنند، آغاز شده است.

به گزارش فارس، گزارش‌های رسیده مبنی بر این است که برخی از مشاوران املاک به مردم اطلاعات غلط در خصوص آغاز هدفمندی یارانه‌ها ارائه و عنوان می‌کنند که قیمت مسکن با هدفمندی یارانه‌ها افزایش خواهد یافت، این وضعیت اتحادیه املاک را بر آن داشت تا به این مشاوران املاک به صورت پیامک تذکراتی بدهد. خسروی گفت: در این پیامک به مشاوران املاک متخلف گوشزد شده است که اگر یقین پیدا کنیم با آغاز قانون هدفمندی یارانه‌ها به مردم در خصوص افزایش قیمت مسکن اطلاعات غلط می‌دهند، آنها را به عنوان مفسد اقتصادی معرفی خواهیم کرد. وی تأکید کرد: مردم باید به این توهمات افزایش قیمت مسکن بی‌توجه باشند و خود عاملی برای افزایش قیمت مسکن نباشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها