بازی های آسیایی گوانگجو

تیم فوتبال امید به فینال نرسید

تیم فوتبال امید ایران با شکست مقابل تیم فوتبال امید ژاپن از راهیابی به فینال بازی‌های آسیایی گوانگجو بازماند.
کد خبر: ۳۶۸۵۳۱

به گزارش فارس ، دیدار تیم‌های امید ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی از ساعت 11:30 در ورزشگاه «یوژیو» با حضور 10 هزار هوادار آغاز شد و با نتیجه 2 بر یک به سود ژاپن خاتمه یافت.

تیم امید ایران در همان ابتدای بازی تسلط خود را نشان داد و در دقیقه 6 روی پاس به موقع کریم انصاری فرد، آرش افشین موفق شد دروازه ژاپن را باز کند.بعد از این گل بازیکنان ژاپن روی دروازه ایران فشار آوردند و در دقیقه 38 دروازه رحمتی را باز کند.

بازیکنان تیم ژاپن نیمه دوم را با چهره ای کاملا هجومی بازی آغاز کردند. تلاش ژاپنی ها سرانجام در دقیقه 60 نتیجه داد و بازیکن ژاپنی درحالی که چهار مدافع ایران را در اطراف خود داشت دروازه ایران را باز کرد.

بازیکنان ایران در دقیقه 74 توانستند توسط کریم انصاری فرد به گل برسند اما کمک داور در حالی که این مهاجم در آفساید نبود گل را مردود اعلام کرد.

شاگردان پیروانی که در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی ناهماهنگی داشتند در دقایق پایانی مسابقه بازی بهتری را از خود نشان دادند اما تلاش ها بی فایده بود.

قضاوت این بازی به عهده داور چینی بود. وی به آرش افشین و رضا طلبه از ایران و یک بازیکن ژاپن کارت زرد نشان داد.

ایران با شکست در این دیدار نتوانست به فینال راه پیدا کند و راهی دیدار رده بندی شد. این بازی روز پنجشنبه برگزار می شود. حریف تیم امید بعد از پایان مسابقه امروز امارات و کره جنوبی مشخص می شود.

اسامی بازیکنان ایران:
سید مهدی رحمتی، سید رضا طلبه، سید جلال حسینی، امیر شرفی(63- علی مرزبان)، حمید علی عسگر، کمال کامیابی نیا، احسان حاج صفی، غلامرضا رضایی، کریم انصاری فرد، محسن مسلمان، آرش افشین
سرمربی: غلامحسین پیروانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها