3 مرد جوان که از متهمان سابقه‌دار در زمینه سرقت و کیف ‌قاپی بودند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۶۵۲۷۲

به گزارش فارس،‌ در پی دستگیری شخص سابقه‌داری به نام علی در منطقه نظام‌آباد به اتهام سرقت لوازم خودرو ، حسب دستور مقام قضایی مأموران کلانتری 127 نارمک جهت دستگیری همدستان متهم و کشف اموال مسروقه، در ساعت 14 روز 4 آبان به منزل متهم اعزام و پس از ورود به منزل 2 همدست متهم به اسامی علی و جهان را دستگیر کردند.

در بازرسی از منزل متهم علی یک دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت، ده‌ها عدد کیف زنانه و ساعت مچی، مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و اسناد و مدارک هویتی متعلق به افراد غیر کشف شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پس از انتقال علی و جهان به پایگاه و آغاز تحقیقات از آنها درباره ارتکاب جرایم مختلف، این 2 متهم در اعترافات اولیه خود به کارآگاهان گفتند: علی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 مشکی رنگ، اقدام به کیف‌قاپی در مناطق مختلف تهران کرده است.

کارآگاهان پایگاه چهارم در ادامه تحقیقات خود و با جمع‌آوری شکایت‌های مشابه درباره وقوع کیف‌قاپی توسط سرنشینان موتورسیکلت هوندا 125 مشکی موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگان شدند.

با حضور تعدادی از مالباختگان، آنها در اظهارات مشابهی عنوان می‌کردند که توسط سرنشین یک دستگاه موتورسکلت مشکی مورد سرقت و کیف‌قاپی قرار گرفته‌اند.

علی و جهان در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفتند: علی در غالب زمان‌هایی که به سرقت می‌رفت از لباس‌های تیره، کلاه موتورسواری مشکی و موتورسیکلت مشکی استفاده می‌کرد.

با انتقال علی به پایگاه چهارم و آغاز تحقیقات، وی به ده‌ها فقره کیف‌قاپی در مناطق مختلف شرق تهران بویژه تهرانپارس، نارمک، مجیدیه، پاسداران و غیره اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: در حال حاضر تحقیقات جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ لذا از همه مالباختگانی که بدین شیوه مورد سرقت و کیف‌قاپی قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا جهت طرح شکایت به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها