مدت زمان بازداشت و انفرادی نوری، رکورد جهانی است
وکلای حمید نوری در دهمین جلسه دادگاه تجدید نظر؛

مدت زمان بازداشت و انفرادی نوری، رکورد جهانی است

امروز و فردا فیلم‌های مختلفی چون لبه تاریکی، 2 روز در جاده، جمجمه‌ها و اتاق مرگ به آنتن پخش شبکه‌های سیما سپرده می‌شوند

روایت دنیای جاسوسی با نمایش «کمپانی» در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «لبه تاریکی»، «دو روز در جاده»، «اتاق خواب 2»، «کمپانی 2»، «کمپانی 3»، «تندرشکن»، «داداش مونا گاندی‌شناس می‌شود»، «جمجمه‌ها»، «درست به هدف»، «روز اردو»، «طوفان شن» و «اتاق مرگ» پنجشنبه و جمعه 13 و 14 آبان از شبکه‌های یک، 2، 3، 4 و تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۹۸۴

شبکه یک

لبه تاریکی ـ ساعت 22

دو روز در جاده ـ فردا ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «لبه‌تاریکی» به کارگردانی مارتین کامبل امروز ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. تنها دختر توماس که از ماموران پلیس بین‌الملل است، در مقابل منزل پدرش مورد هدف گلوله عده‌ای ناشناس قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. توماس تصمیم می‌گیرد خود، پرونده این قتل را در بوستان به دست بگیرد .

فیلم تلویزیونی «دو روز در جاده» به کارگردانی شاهین باباپور از تولیدات مرکز سیمافیلم، فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. پرونده سرقت جوایز قرض‌الحسنه بانک که شامل تمامی سکه‌های بهار آزادی است و قرار بوده به شعب استان فرستاده شود، در اختیار سرگرد عنایتی از اداره آگاهی و حسن‌دوست، همکار او قرار می‌گیرد. مظنون‌های اصلی این پرونده، 2 کارمند بانک به نام مهرداد حسینی و حمید نوری‌زاد هستند که ناپدید شده‌اند.

شبکه 2

اتاق خواب 2 ـ امشب ساعت 45/23

شبکه 2 سیما هم فیلم سینمایی «اتاق خواب 2» را امشب ساعت 45‌/‌23 پخش می‌کند.

دکتر کامرون پس از فهمیدن ناموفق بودن روش‌های درمانی‌اش در آسایشگاه، به نوعی فرار کرده است. حال عده‏ای از بیماران روانی تحت معالجه وی که دیگر سنی از آنها گذشته و کماکان با مشکلات روانی درگیر هستند، دریافته‌اند در طول سال‌های سخت حضور در آسایشگاه دکتر کامرون، سازمان سیا، بودجه روش‌های درمانی آزاردهنده او را تامین می‌کرده است.

شبکه 3

کمپانی 2 ـ امروز ساعت 19

تندرشکن ـ فردا ساعت 15/10

داداش مونا گاندی‌شناس می‌شود ـ فردا ساعت 30/14

کمپانی 3 ـ فردا ساعت 19

فیلم «کمپانی 2» ساخته مایکل سالومون امروز ساعت 19 از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود. در سال 1956 سازمان‌های جاسوسی ماموریت دارند آشوب‌های مجارستان را به مدت 18 ماه متوقف کنند؛ اما رهبر شورشیان مدعی می‌شود که رادیو آمریکا آنها را به شورش دعوت می‌کند و هرج و مرج به وجود می‌آورد و حالا توقع دارند مردم صبوری کنند. رهبر شورشیان به این نکته اشاره می‌کند که تنها نگرانی رئیس‌جمهور آمریکا این است که فعلا کمک به شورشیان منافع آمریکا را تامین نخواهد کرد. مدتی بعد آمریکا از کمک به شورشیان سر باز می‌زند و شورشیان توسط نیروهای شوروی سرکوب‌می‌شوند.

این شبکه همچنین فیلم سینمایی «تندرشکن» را فردا ساعت 15‌/‌10 پخش می‌کند. دولت انگلیس با همکاری آمریکا در یک مرکز تحقیقاتی مخفی در حال آماده‌سازی یک اسلحه سری هستند؛ ولی شخصی که مسوول این مرکز است، خود کنترل را به دست می‌گیرد و می‌خواهد با چراغ سبز آمریکا بر ضد انگلیس استفاده نماید. در این میان پسر 18 ساله‌ای که عموی او یک مامور است و به دست این گروه خطرناک کشته می‌شود، تصمیم می‌گیرد وارد این مرکز تحقیقاتی شده و توطئه آنها را از بین ببرد.

 

 

 

 

 

 

فیلم سینمایی «داداش مونا گاندی‌شناس می‌شود» به‌کارگردانی راج کمار شیرانی هم فردا ساعت 30‌/‌14 پخش می‌شود. این فیلم داستان داداش مونا، شخصی زورگو است که برای لاکی سینگ کار می‌کند و طرفدار گوینده‌ای به نام جان وی است. او وقتی می‌شنود مسابقه‌ای درباره گاندی در رادیو اجرا می‌شود که مجری آن جان وی است، با دزدیدن چند استاد دانشگاه و گرفتن اطلاعات از آنان، خود را برای مسابقه آماده می‌کند .

فیلم سینمایی «کمپانی 3» جمعه ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود. در این قسمت CIA به یکی از ماموران مخفی خود شک کرده و او را زیر شکنجه قرار می‌دهد؛ ولی او اعتراف نمی‌کند و آزاد می‌شود. نام این جاسوس دوجانبه ساشا است.

شبکه 4

جمجمه‌ها ـ امروز ساعت 40/15

درست به هدف ـ فردا ساعت 30/20

فیلم سینمایی «جمجمه‌ها» به کارگردانی راب کوئن هم امروز ساعت 40‌/‌15 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درباره لوک مک نامارا است که در خانواده‌ای کارگری در ایالت کانتی‌کات بزرگ شده و به کالج راه می‌یابد. او در آنجا تلاش می‌کند در رشته حقوق تحصیل کند؛ اما راهیابی به دانشگاه هاروارد مستلزم نشان دادن شایستگی‌های ویژه‌ای است.

فیلم سینمایی «درست به هدف» به کارگردانی جان بورمن جمعه 14 آبان ساعت 30‌/‌20 در قالب برنامه «سینما4» از شبکه 4 سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی لی ماروین، انجی دیکینسون و کینان وین می‌بینیم یک گنگستر به نحوی ماهرانه از شریک دغلکار خود انتقام می‌گیرد. لی ماروین و شریکش در یک سرقت دست‌دارند که شریک لی به او شلیک می‌کند و با پول‌ها فرار می‌کند؛ اما لی به طرز شگفت‌انگیزی جان سالم به در می‌برد .

شبکه تهران

روز اردو ـ امروز ساعت 15/13

طوفان شن ـ 40 دقیقه بامداد فردا

اتاق مرگ ـ فردا ساعت 30/13

فیلم تلویزیونی «روز اردو» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی بهروز مفید امروز ساعت 15‌/‌13 از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «روز اردو» داستان 2 نوجوان به نام‌های فرید مشتاقی و میثاق است که همسایه و همکلاسی هستند؛ ولی به خاطر اختلافات فرهنگی و خانوادگی مشکلاتی با هم دارند. آنها برای یک اردوی دانش‌آموزی به رامسر می‌روند و اتفاقاتی در این سفر می‌افتد که بر اخلاق و رفتار هر دوی آنها تاثیر می‌گذارد.

فیلم سینمایی «طوفان شن» هم 40 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران پخش می‌شود. پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مقامات آمریکایی تصمیم می‌گیرند علیه ایران اسلامی و انقلاب نوپای آن دست به تجاوز نظامی بزنند. یک مامور مخفی پنتاگون راهی ایران می‌شود تا مقدمات این تجاوز را مهیا کند. حمله نظامی آغاز می‌شود؛ اما طوفان شن صحرای طبس حوادث دیگری را رقم می‌زند.

فیلم سینمایی «اتاق مرگ» به کارگردانی جاناتان لیبسمن هم ساعت 30‌/‌13 فردا از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم تلاش می‌کند گوشه‌ای از جنایات سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا را علیه شهروندان خود آمریکا به تصویر بکشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها