حسینی از تکاب: جاده تکاب به سقز چند سالی است که خاکی مانده و هنوز آسفالت نشده است. لطفا وزارت راه وترابری در این مورد اقدام کند.
کد خبر: ۳۶۳۹۷۶

ارشادمنش از تهران: فرزندم با داشتن همسر و فرزند، بدون گرفتن حق و حقوق از یکی از تلویزیون‌های خارج مستقر در ایران اخراج شده است. شکایت ما به وزارت کار هم به جایی نرسیده است. از مسوولان ذی‌ربط تقاضای راهنمایی دارم.

حیدری از تهران: در بازار آهن مشغولم. حدود یک سال است که علمک‌های گاز به در مغازه‌های ما رسیده؛ ولی انشعاب نمی‌دهند. علت آن چیست؟ مسوولان اداره گاز رسیدگی کنند.

اسدی از کرج: در خیابان شهدا، کوچه مانی باغچه‌ای قرار دارد که شهرداری به صاحب آن اجازه دیوارکشی دیوار خراب شده‌اش را نمی‌دهد و همین باعث شده که شب‌ها اینجا محل پاتوق اراذل و اوباش و معتادان شود. لطفا شهرداری و نیروی انتظامی به این مشکل رسیدگی کنند.

محرابی از قم: ساکن شهرک امام خمینی قم هستیم. در این شهرک، وانت‌بارها و سه‌چرخه‌های مختلف با بلندگوهای خود از ساکنان سلب آسایش کرده‌اند. شکایت ما به شهرداری و نیروی انتظامی هم به جایی نرسیده است. مسوولان شهری فکری در این مورد کنند.

کریمی از مشهد: قطعه کودکان در بهشت‌ رضای مشهد با وجود لوله‌کشی آب، فاقد آب و بلوک‌بندی است. مسوولان بهشت‌رضا(ع) در این زمینه چاره‌ای بیندیشند.

شاه‌حسینی از هرمزگان: برخی از کارمندان سازمان‌ها علاوه بر خانه‌های سازمانی، دارای منازل مسکونی شخصی نیز هستند که آن را اجاره داده‌اند و این از نشانه‌های بی‌عدالتی است.

مصباحی از کاشان: مسوولان صداوسیما، برنامه 90 را زودتر شروع کنند که تا نیمه شب به درازا نینجامد.

جوابیه:در پی درج پیامی در 23 شهریور ماه در صفحه 17 آن روزنامه تحت عنوان «عدم وجود متخصص مغز و اعصاب در بهبهان...» روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی‌شاپور اهواز با ارسال دورنگاری اعلام کرد: بنا به گزارش دکتر محمدباقر محمدحسنی، مدیر شبکه بهداشت و درمان بهبهان، به اطلاع می‌رساند شهرستان بهبهان دارای یک متخصص و یک جراح مغز و اعصاب می‌باشد که پزشک جراح در بیمارستان دکتر شهیدزاده بهبهان مشغول می‌باشند؛ ولی متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب به غیر از مطب شخصی در بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان نیز ویزیت می‌نماید. ضمنا این مدیریت تقاضای جذب پزشک مربوطه جهت ویزیت در بیمارستان دکتر شهیدزاده را به معاونت درمان دانشگاه ارجاع نموده است که انشاءالله نسبت به تامین پزشک مربوطه اقدام لازم انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها