قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور سلامت و تربیت بدنی با حضور در غرفه جام‌جم در نمایشگاه مطبوعات، با اشاره به سرمایه‌گذاری کلان آموزش و پرورش در رشته‌های پایه شنا و ژیمناستیک اعلام کرد: با این کار اصولی، آینده ورزش ایران بیمه می‌شود.
کد خبر: ۳۶۳۵۳۰

کیومرث هاشمی که بواسطه سال‌ها کار در عرصه‌های مختلف ورزش، به خوبی با مسائل و مشکلات ورزش قهرمانی آگاه است، طرح اجباری شدن شنا و ژیمناستیک در سطح مدارس ابتدایی کشور را گامی موثر در جهت شناسایی استعدادها دانست و گفت: بی‌شک طی 5 سال نتایج این کار اصولی در ورزش ایران مشخص خواهد شد و می‌توان این امید را داشت که استعدادهای خوبی جهت پرورش در ورزش قهرمانی ایران مورد شناسایی قرار گیرند. طبیعتا با این کار دست مسوولان ورزش برای سرمایه‌گذاری‌های بعدی باز خواهد شد و قطعا با این کار، بسیاری از تنگناهای امروز ورزش، محلی از اعراب نخواهند داشت.

امیررضا واعظی‌آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال نیز دیروز با حضور در غرفه جام‌جم، از تلاش مسوولان روزنامه در اطلاع‌رسانی سریع و شفاف قدردانی نمود.

جدیدی: من جورکش کشتی بوده‌ام

عباس جدیدی، قهرمان سابق جهان و المپیک نیز از دیگر مهمانان دیروز غرفه جام‌جم بود که با توجه به آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا، لنگ‌لنگان آمده بود تا با دست‌اندرکاران روزنامه دیداری تازه کند. هرچند که این حضور با توجه به آسیب‌دیدگی‌ مورد اشاره برایش این دردسر را نیز به همراه داشت که نتوانست با وجود مشکل در راه رفتن، به درخواست‌ها جهت حضور در غرفه رسانه‌های دیگر پاسخ منفی بدهد.

جدیدی که هنوز هم به مدیریت کشتی انتقاد دارد، گفت: معتقدم کشتی ایران سرمایه و پتانسیل زیادی برای ایستادن در جمع تیم‌های برتر دنیا را دارد و نباید ضعف‌های خود در کسب نتایج لازم را به پای قدرتمندی دیگران بنویسیم. بی‌شک اگر مدیریت کشتی قوی و تخصصی عمل کند، می‌توان همواره در بین سه تیم اول جهان جای داشت.

وی همچنین با مروری به گذشته گفت: خود من در زمان قهرمانی همیشه جورکش تیم ملی بودم و در جهت منافع ملی کشتی، همواره از حق فردی خود گذشتم تا تیم نتیجه بگیرد. متاسفانه با این سابقه روشن، من و امثال من باید از کشتی دور باشیم تا غریبه‌ها در این رشته سکاندار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها