آماده‌باش در بانکوک

سیلاب جان 56 تایلندی را گرفت

رسانه‌های دولتی تایلند از کشته شدن 56 تن در پی وقوع سیلاب در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۴۸۰

به گزارش خبرگزاریها، بر اساس گزارش اورژانس تایلند در پی وقوع سیلاب ناشی از بارشهای شدید باران در این کشور تاکنون دست کم 56 تن در نقاط مختلف این کشور جان خود را از دست داده و دو میلیون و 800 هزار نفر دیگر هم به دلیل تخریب منازلشان بی‌خانمان شدند.

همچنین بر اساس گزارش سازمان مدیریت بحران این کشور نیز احتمال افزایش تلفات به ویژه‌ در مناطق مرکزی و شرقی این کشور وجود دارد.

آماده باش در بانکوک

بنابراین گزارش، بانکوک پایتخت تایلند به دنبال بالا آمدن سطح آب رودخانه "کائوفرایا" به دلیل بارندگیهای شدید در شمال این کشور در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

ماموران سازمان حوادث غیرمترقبه با قرار دادن هزاران کیسه شن در کناره رودخانه‌ها و سواحل اقدام به مقابله با افزایش ورود آب به داخل مناطق شهری کردند، همچنین چندین پمپ آب نیز برای خارج کردن آب در این مناطق سیل‌زده قرار گرفته است. با این حال به دلیل افزایش شدت بارشها این اقدامات تاکنون بی نتیجه بوده است.

همزمان با بالا آمدن سطح آب تا نزدیک به 2.5 متر (سطح ایمنی سیل) در بانکوک، سطح آب در ساعت 9 صبح امروز سه شنبه به بالاترین سطح خود رسید.

سازمان هواشناسی تایلند امروز اعلام کرد توده هوای فشرده از چین بخش شمالی تایلند را پوشش خواهد داد و انتظار می رود شمال، مرکز و شرق را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

شهردار بانکوک نیز پیشتر نسبت به جاری شدن سیل از مناطق شمالی و افزایش همزمان بارندگی ها در شمال تایلند هشدار داده بود.

"پاریباترا سوکهومباند" در عین حال اطمینان داده بود تمامی امکانات مورد نیاز برای مقابله با سیل و کنترل شرایط بارندگی ها آماده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها