قاتل زنجیره‌ای روس هفت سال پس از آخرین جنایت خود، عاقبت به دام پلیس افتاد. به گزارش خبرگزاری ریانووستی یک قاتل زنجیره‌ای روس، 7 سال پس از قتل 7 زن و یک کودک، سرانجام در مسکو دستگیر شد.
کد خبر: ۳۶۲۱۶۲

کمیته تحقیق دادسرای روسیه دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از تحقیقات در مورد 8 پرونده قتل، مشخص شد یک مرد متولد سال 1979 در مسکو این افراد را به قتل رسانده است؛ این فرد بین ژانویه تا ژوئیه 2003، 7 زن را کشته است . در همه این قتل‌ها، وی به قربانیان خود تجاوز و سپس آنها را خفه کرده و هشتمین قربانی وی پسر کوچک یکی از زنانی بوده که وی به قتل رسانده است.

کمیته تحقیق دادسرای روسیه به این موضوع که چرا فرد قاتل دست از قتل‌های خود برداشته و چرا هفت سال پس از ارتکاب به آخرین جنایت، دستگیر شده است اشاره‌ای نکرد. مساله قتل‌های زنجیره‌ای به یکی از نگرانی‌های مردم و دولت روسیه بدل شده است.

در سال 2007 نیز فردی به نام الکساندر پیچوشکین به اتهام ارتکاب به 49 قتل و 3 مورد اقدام به قتل بین سال‌های 1992 تا 2006 به حبس ابد با اعمال شاقه محکوم شد./ پایگاه پلیس

30 سال زندان، مجازات زن بلژیکی

زن 26 ساله بلژیکی به جرم قتل یک زن دیگر، به 30 سال زندان محکوم شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی.‌ان.‌ان، این زن بلژیکی که آموزگار مدرسه است، در دادگاه محکوم شد که چتر نجات و حتی چتر اضطراری زن دیگری را که رقیب عشقی‌اش بوده، دستکاری کرد تا هیچ‌کدام از این دو چتر باز نشود.

از همین رو چتر نجاتِ رقیب این زن، هنگام پرش در سال 2006 میلادی، عمل نکرد و او به زمین سقوط کرد و کشته شد.دادگاه پس از رسیدگی به پرونده، آن را قتل عمد تشخیص داد و متهم را پس از چند جلسه محاکمه، به 30 سال زندان محکوم کرد./‌ واحد مرکزی خبر

زن هندی به امید پولدار شدن زبان نوزاد همسایه را برید!

زن هندی پس از توصیه یک مرتاض به امید این‌که بتواند ثروتمند شود، زبان دختر 4 ماهه همسایه‌اش را برید.

مانجو دوی 35 ساله ساکن روستای سیسوان در هند ادعا کرد مرد مرتاضی که طی چند هفته گذشته دائم به خانه این زن می‌رفته، مقصر اصلی این اقدام است چون به مانجو توصیه کرده که اگر این کار را انجام دهد، پولدار می‌شود.

به گزارش پایگاه اینترنتی یانز، ساکنان روستا نوزاد بیچاره را در حالی که در نزدیکی اجاق خوابانده شده بود، پیدا کردند. به گفته پلیس، نوزاد نگون‌بخت زمانی که مردم او را پیدا کردند بشدت خونریزی داشت و هم‌اکنون در بیمارستان بستری شده اما حالش وخیم است. /‌ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها