چلسی پس از 5 پیروزی مقتدرانه در فصل جدید لیگ برتر جزیره، در نخستین دیدار بزرگ این فصل خود در ورزشگاه منچسترسیتی زمینگیر شد تا نبرد در صدر جدول این رقابت‌ها داغ و نزدیک‌تر شود. شاگردان کارلو آنچلوتی که در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس با 5 پیروزی پیاپی و 21 گل‌زده، یک گل خورده و 15 امتیاز یکه‌تاز بودند، مقابل روبرتو مانچینی و شاگردانش در منچسترسیتی کاری از پیش نبردند تا این دیدگاه کارشناسان فوتبال انگلیس را مبنی بر این‌که اقتدار ابتدایی آبی‌های لندن، ناشی از قرعه خوب آنها بوده است، بیشتر به واقعیت نزدیک کنند.
کد خبر: ۳۵۶۲۰۰

در این دیدار کارلوس ته‌وز آرژانتینی که در 2 فصل اخیر گل‌های سرنوشت‌سازی برای آبی‌های منچستر به ثمر رسانده، این بار هم خوش درخشید و در دقیقه 59 با گشودن دروازه چلسی به وحشتی که اقتدار این تیم لندنی به دل همه تیم‌ها و حتی شیاطین سرخ و آلکس فرگوسن انداخته بود، پایان دهد.

این شکست در شرایطی برای چلسی رقم خورد که کارلو آنچلوتی، سرمربی چلسی انگیزه‌های زیادی برای غلبه بر منچسترسیتی داشت، از یک طرف او فصل گذشته 2 بار مقابل من‌سیتی شکست خورده بود و از طرف دیگر قصد داشت با پیروزی مقابل این تیم به حاشیه‌های روزنامه‌های انگلیسی پایان دهد؛ روزنامه‌هایی که نتایج خوب چلسی در لیگ برتر را به قرعه مناسب این تیم و روبه‌رو نشدن با تیم‌های مدعی در هفته‌های آغازین مرتبط می‌دانستند.

اما آنچلوتی در دستیابی به این هدف ناکام ماند تا با ماندن در عدد 15، رقابت در صدر جدول لیگ برتر جزیره داغ تر از قبل پیگیری شود. با این حال به نظر می‌رسد روزهای سخت چلسی ادامه دارد، چرا که این تیم هفته آینده و 11 مهرماه در استمفوردبریج پذیرای جدی‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی آرسنال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها