حق با شماست

کمبود کپسول گاز مایع در واوان

یک شهروند از تهران: تعاونی دانشگاه از دادن سبد خانوار به ما بازنشستگان طفره می‌رود در صورتی که دیگر ارگان‌ها این کار را کرده‌اند. مسوولان در این مورد رسیدگی کنند.
کد خبر: ۳۵۵۴۰۰

محمدپور از واوان: کپسول گاز مایع در واوان توزیع نمی‌شود مسوولان اداره گاز رسیدگی کنند.

امین دهقان از هشتگرد: در مورد پرسنل شرکتی اورژانس 115 چون ما به صورت قرارداد کارگری مشغول به‌کاریم حقوق و مزایای دریافتی ما وقتی به دستمان می‌رسد که توسط شرکت طرف قرارداد تقریبا نصف می‌شود. لطفا مسوولان در این مورد بازنگری کنند.

فرجی از مرند: چرا سازمان رفاه بیمه نانوایان را از آذرماه 88، 20 درصد افزایش داده است. مسوولان سازمان رفاه جوابگو باشند.

یک شهروند از اصفهان: در جاده کمربندی ذوب‌آهن به فلاورجان یک پل روی رودخانه زاینده‌رود قرار دارد که در زیر آن خیابانی است که تمام ماشین‌های سبک و سنگین برای شستشوی اتومبیل خود وارد این خیابان می‌شوند. از شهرداری فلاورجان در جهت مسدود کردن خیابان درخواست مساعدت داریم.

یک شهروند از اهواز: چند وقتی است که از ماشین‌های پارک شده در خیابان‌‌ها و حتی درب منازل عده‌ای ساعتی 500 تومان دریافت می‌کنند و حتی در این مورد ماموران راهنمایی نیز به آنها در جهت انتقال خودرو‌ها به پارکینگ کمک می‌رسانند. در این مورد استانداری یا نیروی انتظامی پاسخگو باشند.

حسنی از تهران: گاز مصرفی این دوره نسبت به دوره قبل با توجه به قبض دریافتی کمتر بوده ولی یارانه پرداختی دولت افزایش داشته است. مسوولان اداره گاز در این مورد پاسخگو باشند.

جوانمرد از شهرکرد: چرا سبد کالای ماه رمضان به کارمندان داده نشده است؟

یک شهروند از ارومیه: چرا سازمان محیط‌زیست آذربایجان غربی در مورد خشک شدن دریاچه ارومیه اقدامی انجام نمی‌دهد؟

عظیمی از شبستر: تقریبا 6 ماه است که اتوبوس‌های بین شهری تهران و ارومیه مسیرشان تغییر کرده است و مسافران با مشکل مواجه شده‌اند. مسوولان در جهت رفع این مشکل اقدام کنند.

مختاری‌فر از شوشتر: جایگاه‌های سوخت CNG جوابگوی صفوف طویل خودروهای گازسوز شهر نمی‌باشد. لطفا مسوولان فکری در این مورد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها