نمایش خانگی

شبانه

شبانه اولین تجربه سینمایی امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی است. این دو پیش از این، چند فیلم کوتاه موفق را کارگردانی کرده بودند. نویسنده این کار نیز خودشان هستند.
کد خبر: ۳۴۲۲۴۴

هدیه تهرانی، کوروش تهامی، کمند امیرسلیمانی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، بهروز قادری، انوشیروان فاطمی، آرش مجیدی، حمیدرضا پگاه، امیرحسین صدیق، آتیلا پسیانی و بهاره رهنما در این فیلم به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

داستان این فیلم درباره دختری به نام شبنم است که همراه دو دوستش، ساناز و خاطره به قصد گذراندن شبی خوش از خانه خارج می‌شود، اما اتفاق ناگواری که برای برادرش روی می‌دهد، حوادث تازه‌ای را برای او و دوستانش رقم می‌زند... .

لارگو وینچ

«لارگو وینچ» محصول مشترک فرانسه و بلژیک است که سال 2008به کارگردانی ژروم  سال ساخته شده است. این فیلم 93 دقیقه‌ای درباره پسری است به نام لارگو که نیرو وینچ، پنجمین میلیاردر جهان او را به فرزندخواندگی می‌پذیرد و لارگو را به زن و شوهری در روستا می‌سپارد تا او را بزرگ کنند. در 6 سالگی او را به مدرسه نظامی می‌فرستد تا آموزش‌های لازم را ببیند. در این فاصله لارگو را در جریان اطلاعات شرکت‌ها و افرادی که برایش کار می‌کنند، می‌گذارد و تمام سهام شرکت را به‌صورت بی‌نام در محلی که فقط لارگو از آن باخبر است در اختیار وی قرار می‌دهد. کسی از وجود لارگو خبر ندارد و همه فکر می‌کنند که نیرو وارثی ندارد. به‌همین دلیل معاونش او را به قتل می‌رساند و همه متوجه می‌شوند که لارگو وارث اوست. معاون نقشه‌ای می‌کشد که لارگو مجبور شود سراغ سهام‌ها برود، این اتفاق می‌افتد و افراد معاون به لارگو شلیک می‌کنند و سهام‌ها را با خود می‌برند، اما لارگو از این مهلکه جان سالم به در می‌برد و با مشاور پدرش تماس می‌گیرد و... .

حادثه شینجوکو

«حادثه شینجوکو» نام فیلمی است از تونگ شینگیی به مدت 117 دقیقه و محصول هنگ‌کنگ. فیلمنامه آن را کارگردان با همکاری تین نام‌چون نوشته و داستان آن درباره مهاجرت چینیان به ژاپن در دهه 90 است.

در این دهه مهاجرت بسیار گسترده شده بود و بیشتر این مهاجرت‌ها هم به‌صورت غیرقانونی صورت می‌گرفت. شینجوکو نام منطقه‌ای است که نیک و دوستانش پس از ورود غیرقانونی به آنجا رفته و دائماً تحت تعقیب هستند. در یکی از این تعقیب و گریزها نیک، جان یکی از افسرهای پلیس را نجات می‌دهد و دوستی‌ای بین آنها شکل می‌گیرد. نیک برای دوستانش کارت اقامت درست می‌کند و رستوران باز می‌کند، اما دوستانش... .

شون می‌میرد

«شون می‌میرد» فیلمی از ادگار رایت است که سال 2004 ساخته شده و محصول مشترک فرانسه و انگلستان است. داستان این فیلم 99 دقیقه‌ای درباره شخصی‌ است به نام شون که با دوستش اد که فردی دست‌وپاگیر و ابله است، زندگی می‌کند. لیز، نامزد شون با او قطع رابطه می‌کند.

در این میان یک بیماری‌ در شهر شیوع پیدا می‌کند و تعداد زیادی از مردم به آن مبتلا می‌شوند. شون و دوستش تصمیم می‌گیرند نامزد و مادرش را نجات دهند و...

قطب‌نمای طلایی

«قطب‌نمای طلایی» فیلمی از کریس ویتز است که سال 2007 ساخته شده است. این فیلم 108 دقیقه‌ای محصول مشترک آمریکا و انگلستان است. داستان در دنیایی خیالی اتفاق می‌افتد که روح انسان‌ها در قالب یک حیوان‌همزاد در کنار آنهاست. در این دنیا افراد ظالمی هستند که می‌خواهند مردم را تحت اختیار خود داشته باشند، اما لایرا ـ قهرمان داستان ـ برمی‌خیزد تا با ظلم و استبداد مبارزه کند. لایرا دختربچه یتیمی است که بناچار در دانشگاهی به نام جردن سکونت دارد. وقتی تصمیم به ترک دانشگاه می‌گیرد، رئیس دانشگاه قطب‌نمای طلایی را به او می‌دهد، این قطب‌نما گونه‌ای حقیقت‌سنج است. افراد ظالم، دوستان لایرا را می‌دزدند تا آنان را از همزاد‌هایشان جدا کنند. لایرا به نجات دوستانش می‌رود و پس از مشقت‌های بسیار موفق به نجات آنها می‌شود، اما... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها