روی خط جام جهانی

عذرخواهی کامرانی‌فر

حسن کامرانی‌فر، کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی به دلیل عدم موفقیتش در کسب قضاوت در ادامه مراحل این جام از مردم و جامعه فوتبال عذرخواهی کرد و گفت: تمام توانایی خودم را به کار گرفتم تا نماینده خوبی برای داوری کشورم باشم و این‌که در این راه موفق بودم یا نه را دیگران باید نظر بدهند./ ایسنا
کد خبر: ۳۳۷۴۲۷

کره جنوبی به دنبال سرمربی جدید

هو جونگ‌مو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب اروگوئه شد، جایش را به فرد دیگری خواهد داد. فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی با اعلام این‌که ماه آینده میلادی نشست کمیته فنی را برای انتخاب سرمربی جدید برگزار خواهد کرد، خاطرنشان کرد: نباید وقت را تلف کرد. تیم ملی باید برای مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2011 آماده شود./ سایت فدراسیون

مقایسه مسی و رونی خنده‌دار است

دیه‌گو میلیتو، مهاجم تیم ملی آرژانتین گفت: وقتی شنیدیم که انگلیسی‌ها یا هر کس دیگری در دنیای فوتبال سعی در مقایسه رونی با مسی دارند، واقعا خندیدیم. رونی بازیکن بسیار خوبی است و هیچ شکی در این نیست، ولی او را همسطح مسی قرار دادن، اشتباه بزرگی است. اصلا این مساله جای بحثی ندارد.»

صعود هلند به یک چهارم نهایی

هلند با ارائه یک بازی برتر ضمن شکست دادن یکی از شگفتی‌ سازان جام نوزدهم، به جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت.

هلند در شرایطی مرحله یک هشتم نهایی را پشت سر گذاشت که حریفش اسلواکی پیش از این ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی را شکست داده بود، اما روحیه بالای این حریف هم نتوانست جلودار لاله‌های نارنجی شود و آنها در اکثر دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند تا این دیدار را با نتیجه 2 بر یک به سود خود خاتمه دهند.

آرین روبن در دقیقه 18 و وسلی اشنایدر در دقیقه 84 دو گل پیروزی بخش هلند را در درون دروازه اسلواکی کاشتند و تک گل حریف نیز در دقیقه 93 توسط ویتک به ثمر رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها