نخستین بازی دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 با پیروزی نزدیک اروگوئه مقابل کره جنوبی به پایان رسید. در این دیدار که به داوری ولفگانگ اشتارک آلمانی در ورزشگاه نلسون ماندلای شهر پورت الیزابت برگزار می‌شود، اروگوئه نیمه نخست را با تک گل دقیقه 27 لوئیس سوآرز به سود خود به پایان برد. این گل تا دقیقه 68 نیمه دوم پابرجا بود، اما فشار نماینده شایسته آسیا برای جبران گل خورده سرانجام با گلزنی جون چونگ‌لی نتیجه داد.
کد خبر: ۳۳۶۹۸۸

کره‌جنوبی در ادامه، فرصت زدن گل برتری را هم داشت، اما ضربه زیبای لوئیس سوآرز در دقیقه 80، بار دیگر نماینده آمریکای جنوبی را پیش انداخت و این اروگوئه بود که توانست با برتری 2 بر یک، به عنوان نخستین تیم، به مرحله یک چهارم صعود کند.

انتظار بن همام از ژاپن

محمد بن همام، رئیس AFC از تیم ملی فوتبال ژاپن خواست اهداف بالاتری را در جام جهانی آفریقای جنوبی مورد توجه قرار دهد.ژاپن که برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به یک تساوی نیاز داشت، 3 بر یک دانمارک را شکست داد و همراه هلند از گروه E بالا رفت.بن همام پس از این پیروزی گفت: ژاپن برابر تیم قدرتمند اروپایی با شجاعت بازی کرد و به موفقیت بزرگی رسید. حالا باید همه تیم هدف بزرگ‌تری برای خود در نظر بگیرند. ژاپن در این مرحله به مصاف پاراگوئه می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها