آدم‌ربایی در مترو

2 شرور سابقه‌دار که با ربودن اتباع بیگانه از خانواده آنها اخاذی می‌کردند، دستگیر شدند. به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش مردی با مراجعه به پلیس آگاهی با ارائه شکایتی بیان کرد، آدم‌رباها کارگر افغانی وی را ربوده و برای آزادی او 10 میلیون تومان پول خواسته‌اند.
کد خبر: ۳۳۵۰۶۸

در پی این شکایت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و چند ساعت پس از طرح این شکایت، مرد شاکی بار دیگر با مراجعه به ماموران، گفت: آدم‌رباها در آخرین تماسی که با وی داشته‌اند، محل قرار را تعیین و تهدید کرده‌اند در صورتی که موضوع به پلیس گزارش شود، آنها گروگان خود را به قتل خواهند رساند.

سرهنگ اصلانی، فرمانده انتظامی کرج در ارتباط با پیگیری پرونده گفت: پس از اظهارات شاکی، با آموزش مناسب از سوی کارآگاهان به وی، با عزیمت پلیس به محل قرار، آدم‌رباها در چند مرحله محل قرار را تغییر دادند.

رئیس پلیس کرج افزود: با مشخص شدن آخرین محل قرار و حضور ماموران، 2 آدم‌ربا ـ که با یک دستگاه خودروی پراید مشکی‌رنگ تردد می‌کردند ـ به محاصره ماموران درآمده و دستگیر شدند که بلافاصله محل نگهداری کارگر ربوده شده، شناسایی و وی آزاد شد.

اصلانی گفت: پس از انتقال هر دو متهم به پلیس آگاهی، هویت آنها به نام‌های ساسان و آرش مشخص شد و این دو متهم اعتراف کردند: با پرسه زدن در ایستگاه‌های مترو، اتباع بیگانه را شناسایی کرده و می‌ربودیم و برای آزادی آنها از بستگانشان اخاذی می‌کردیم. رئیس پلیس کرج اضافه کرد: پس از تحقیقات مقدماتی، در بازرسی از خودروی متهمان 2 دستگاه بی‌سیم، کلید دستبند و 2 رشته طناب ـ که از آن برای بستن دست و پای گروگان‌ها استفاده می‌شد ـ کشف و ضبط شد. تحقیق از دو متهم آدم‌ربا ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها