برغم تلاش های گسترده منافقین و ضدانقلابیون

تهران در آرامش است

برغم تلاش های گسترده منافقین ، ضدانقلابیون و برخی از عوامل سرسپرده آنها برای ایجاد تنش و درگیری در تهران ، تهران هم اکنون در آرامش کامل بسر می برد و هیچ مشکل و درگیری خاصی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۳۳۷۱۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، منافقین ، سلطنت طلبان ، گروه های ضدانقلاب و برخی از عوامل سرسپرده داخلی آنان از ماهها پیش برای ایجاد راهپیمایی ، درگیری و ایجاد تنش در روز 22 خرداد سالروز برگزاری انتخابات باشکوه دهمین دوره ریاست جمهوری ملت فهیم و هوشیار با درایت توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرده و تهران امروز روز آرامی را پشت سر گذاشت.

براساس مشاهدات خبرنگار ما ، هم اکنون میادین اصلی شهر همچون میدان امام حسین ، میدان ولی عصر ، میدان هفت تیر ، میدان انقلاب ، میدان آزادی و میادین مهم دیگر سطح شهر تهران و همچنین خیابان های انقلاب ، خیابان آزادی ، خیابان ولی عصر ، بلوار کشاورز و دیگر خیابان های اصلی تهران جو کاملا آرامی برقرار است و عبور و مرور خودروها و تردد وسایل نقلیه همچون روزهای عادی در جریان است.

پلیس و نیروهای ضد شورش برای مقابله با هرگونه شورش احتمالی و ایجاد اختلال در سطح شهر در برخی از میادین مستقر شده اما هیچ اتفاق و رویداد خاصی به وقوع نپیوست و راهپیمایی هم در تهران صورت نگرفت.

یوسف اسدی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها