سعیدلو: می‌خواهیم آشتیانی و تیمش برگردند

چند روزی است که رایزنی‌های گسترده مسعود زریبافان، برای معرفی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، آغاز شده است، اما ظاهرا رئیس سازمان تربیت بدنی در اندیشه بازگرداندن همان نفرات قبلی است. در این میان شاید رئیس مجمع باشگاه استقلال پس از مذاکره با 50 مدیر و کارشناس (به‌گفته خودش)، به این نتیجه رسیده که تیمی اصلح‌تر از تیم قبلی برای مدیریت باشگاه نیست.
کد خبر: ۳۳۳۲۶۷

در هر صورت فعلا نظر سعیدلو در مورد استعفای دسته جمعی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قبلی این است که در ادامه می‌خوانید: «هنوز استعفای کتبی به دست من نرسیده است. شما خود اهل کار و اداره هستید. مدیرعامل باید به هیات مدیره استعفا بدهد. هیات مدیره هم به مجمع و نماینده مجمع. طبیعی است که می‌خواهیم با هم کار کنیم، از این رو تا زمانی که استعفا پذیرفته شود آنها مسوولیت دارند و باید کار و کمک کنند. دیروز با زریبافان که نمایندگی ما را در هیات مدیره داشت صحبت کردم و او هم گفت استعفایی به صورت کتـبی دریافت نکرده‌ام.» سعیدلو بدون توجه به صحبت‌های چــند روز اخیر واعظی آشتیانی، که گفته نمی‌خواهم بله قــربان‌گوی کسی بـــاشم و دیگر به استقلال فکر نمی‌کنم، ادامه می‌دهد: «آشتیانی نظر خودش را گفته اگر استعفایی هست باید آن را به صورت رسمی اعلام کنند و به هیات مدیره بدهند. البته ما می‌خواهیم که آنها به کارشان ادامه دهند، اما اگر نخواستند یا نتوانستند طبق برنامه‌ها و منش سازمان کار کنند، سپس تغییرات را بررسی کرده و انجام می‌دهیم. طبیعی است که اگر تغییرات در جهت تقویت باشد انجام می‌شود.»

رئیس سازمان تربیت بدنی در حالی با خونسردی در مورد وضعیت کنونی مدیریت باشگاه استقلال حرف می‌ز‌ند که زمان به سرعت برای این تیم پرطرفدار در حال از دست رفتن است. آبی‌ها چند بازیکن کلیدی خود مثل جانواریو، اکبرپور، کاظمی و بیک‌زاده را از دست داده‌اند و چند بازیکن مطرح دیگر چون مجیدی، حیدری و طالب‌لو نیز تهدید کرده‌اند اگر وضعیت مدیریت باشگاه طی یکی ـ دو روز آینده به همین منوال باقی بماند، آنها نیز روی دیگر پیشنهادات خود متمرکز خواهند شد.

این مکث و تعلل سازمان تربیت بدنی در خارج کردن استقلال از بحران کنونی باعث شده، علی سعیدلو به طرفداری از تیم خاصی متهم شود. مخصوصا آن‌که پیش از این سعیدلو در جریان آخرین نشستی که با هیات مدیره باشگاه استقلال داشت، در وسط صحبت‌هایش گفته بود: «وقتی تیم ما در رده دهم بود تغییر مربی دادیم!» که البته منظور او از تیم ما، همان پرسپولیس بود.

همین موضوع باعث شد سعیدلو دیروز در حاشیه مراسم معارفه معاونت جدید پارلمانی مجلس و امور استان‌های سازمان تربیت بدنی، پرسپولیسی بودنش را تکذیب کند: «وقتی پای کار و مسوولیت در میان است باید منصفانه و عادلانه کار کرد نه بر اساس علاقه. از زمانی که من آمدم برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال و رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به آنها به یک اندازه وقت گذاشته‌ام. نگاه رنگی به فوتبال ندارم.»

در هر صورت فعلا هواداران استقلال باید به وعده‌ رئیس سازمان تربیت بدنی دلخوش کنند، چراکه سعیدلو معتقد است: «نباید نگران وضعیت امروز این تیم بود.

قول می‎‏دهم با توجه به تلاش‎هایی که سازمان تربیت بدنی برای رسیدگی به معضلات و مشکلات ایــن تیـم دارد به زودی تمـــام مسائل حل شود. پــــس هواداران نگـران نباشنـــد چون مـا تلاش می‏کنیم.»

رضا پورعالی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها