با حضور خیل انبوه نمازگزاران تهرانی

پیکر پاک 89 شهید دفاع مقدس تشییع شد

مراسم تشییع پیکر پاک 89 شهید دوران دفاع مقدس، با حضور انبوه نمازگزاران تهرانی برابر دانشگاه تهران برگزار شد.کاروان پیکرهای مطهر 89 تن از شهدای دوران دفاع مقدس به سمت معراج شهدا در خیابان بهشت تشییع شد.
کد خبر: ۳۲۷۷۷۱

به گزارش خبرگزاریها ، در آستانه سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر پاک 89 شهید دوران دفاع مقدس، پس از نماز جمعه تهران با حضور نمازگزاران تهرانی و امت شهید پرور تشییع شدند.

مردم نمازگزار با شعارهای این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربُبلا آمده و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست به استقبال شهدا رفتند.

رییس‌جمهور به استقبال پرستوهای مهاجر آمد

محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری اسلامی با حضور در مراسم تشییع پیکر پاک 89 شهید سرافراز دفاع مقدس در دانشگاه تهران ،به استقبال پرستوهای مهاجر خونین بال آمد.

 احمدی‌نژاد  با حضور در محل تشییع پیکر مطهر شهیدان دفاع مقدس و سردار دلاور شهید علی هاشمی ( دلاور هور) با خواندن فاتحه‌ای به استقبال این شهیدان والامقام آمد.

همچنین آیت الله جنتی ، آیت الله موحدی کرمانی و حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نیز امروز در مراسم وداع با شهدای دوران دفاع مقدس حاضر شدند .

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، وزیر نفت و استاندار تهران و برخی مسئولان نیز امروز همراه با مردم تهران ، پیکرهای مطهر این شهدا را تشییع کردند.

کاروان پیکرهای مطهر 89 تن از شهدای دوران دفاع مقدس  به سمت معراج شهدا در خیابان بهشت تشییع شد.

38 تن از این شهدا شناسایی شده اند و 51 تن هم گمنام هستند.

پیکرهای مطهر این شهدا برای خاکسپاری به 10 استان کشور و 14 منطقه در تهران و پیکر سردار دلاور هور شهید علی هاشمی نیز به خوزستان منتقل می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها