فورلان ستاره مادریدی‌ها

آتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا شد

تیم فوتبال آتلتیکو مادرید اسپانیا با پیروزی برابر فولهام انگلیس عنوان قهرمانی لیگ اروپا را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۳۲۷۵۷۰

به گزارش مهر ، دیدار فینال این دوره از مسابقات بامداد امروز پنجشنبه در ورزشگاه «نوردبانک» شهر هامبورگ آلمان برگزار شد و در پایان 120 دقیقه جدال دو تیم، این نماینده اسپانیا بود که با گل «دیه گو فورلان» در دقیقه 116 جام قهرمانی را بالای سر برد.

در دقیقه 32 این دیدار «دیه گو فورلان» گل برتری تیم آتلتیکو مادرید را وارد دروازه فولهام کرد اما پنج دقیقه بعد «داویه اس» بازی را به تساوی کشاند. ادامه جدال دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت تا بازی در وقت 90 دقیقه با همین تساوی به پایان برسد.

 در دقیقه 116 بازهم این «دیه گو فورلان» بود که هنرش را به نمایش گذاشت و گل برتری مردان مادریدی را وارد دروازه تیم انگلیسی کرد تا جام قهرمانی را به هوادارانش هدیه کند.

بازیکنان تیم فوتبال آتلتیکو مادرید در پایان این دیدار جام قهرمانی لیگ اروپا را از دستان میشل پلاتینی دریافت کردند و مدالهایشان را هم برگردن انداختند.

آندرانیک تیموریان بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که از ابتدای فصل به تیم فوتبال فولهام انگلیس پیوسته است با وجود اینکه مدتهاست برای این تیم به میدان نمی رود و در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گیرد، با این حال هنوز با تیم انگلیسی قرارداد دارد و رسما عضو فولهام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها