مثل همیشه تلویزیون این بار هم در تعطیلات آخر هفته آثار متفاوت و متنوعی را برای پخش در نظر گرفته است. یکی از این فیلم‌ها که در دو قسمت امروز و فردا از شبکه 2 پخش می‌شود، فیلمی ایتالیایی به نام «قتل ژنرال» است که پیشنهاد می‌کنیم دیدن این فیلم جذاب و پرهیجان را از دست ندهید. قتل ژنرال از آن دست فیلم‌هایی است که مخاطب پیگیر سینما را به یاد فیلم‌های مافیایی دهه 60 و 70 سینمای ایتالیا می‌اندازد.
کد خبر: ۳۲۶۵۸۰

شبکه 4 سیما هم در برنامه پرمخاطب سینما 4 قرار است یک فیلم کمدی از سینمای فنلاند، فرانسه و ایتالیا به آنتن پخش بسپارد.

اسم این فیلم «زندگی کولی‌وار» نام دارد که همان طور که از نام این فیلم می‌توان پی برد، قرار است یک بار دیگر به موضوع فقر و بی‌پولی پرداخته شود. این فیلم را اکی کاریزماک کارگردانی کرده است.

علاقه‌مندان فیلم‌های مطرح همچنین امروز می‌توانند تکرار فیلم «ضیافت بابت» به کارگردانی گابریل اکسل را از شبکه 4 سیما نظاره‌گر باشند.

گرگ دریا و زبانه‌های خشم هم از جمله فیلم‌هایی هستند که دیدنشان خالی از لطف نخواهد بود. بجز این فیلم‌ها، شبکه‌های مختلف سیما، فیلم‌های مختلف دیگری چون «یکی هم کم نباشد»، «بیم موج»، «وقایع شانگهای»، «روزی که زمین بازماند» و «زبانه‌های خشم» را از شبکه‌های یک، 2، 3، 4 و تهران پخش خواهند کرد.

شبکه یک

یکی هم کم نباشد ـ امشب ساعت 22

بیم موج ـ فردا ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «یکی هم کم نباشد» به کارگردانی یی مو ژانگ امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در یک روستای دوردست در دل کوه‌ها، یکی از معلم‌های مدرسه می‌خواهد به مدت یک ماه به مرخصی برود و کدخدا می‌تواند فقط یک دختر 13 ساله به نام «وی مینژی» را که تحصیلات متوسطه دارد، به عنوان جانشین پیدا کند. معلم روستا در حال ترک کردن آنجاست و همه سفارش‌های لازم را به وی می‌کند و به ازای هر روز یک عدد گچ به او می‌دهد و از او قول می‌گیرد به ازای هر روز 10 یوآن به او بدهد، به شرط آن‌که حتی یک نفر از دانش‌آموزان کلاس تا زمان برگشت او کم نشوند.

فیلم سینمایی «یکی هم کم نباشد» محصول سال 1999 کشور چین است.

این شبکه همچنین فیلم تلویزیونی «بیم موج» را فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌برد.

داستان فیلم در مورد دختری به نام محدثه است که به اتفاق مادر و تنها برادرش در خانواده مذهبی زندگی می‌کند. او که به ظاهر دختر مومنه و معتقدی است، پس از مدتی ادعا می‌کند که با عوالم بالا در ارتباط است و به او الهاماتی می‌شود و خود را دارای کرامات معرفی می‌کند. برادرش مهدی که به او علاقه‌مند است، نگرانیش را در مورد خواهر با معلم و پیشنماز مسجد که مرد فرهیخته‌ای است، مطرح می‌کند.

امیر آقایی، شقایق دهقان، پویا امینی، مژگان ربّانی، فرید قبادی، شمسی صادقی، محمد عمرانی، منظر لشکری و مریم خدارحمی در فیلم تلویزیونی «بیم موج» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان بازی کرده‌اند.

شبکه 2

قتل ژنرال 1 ـ امشب ساعت 45/23

قتل ژنرال 2 ـ فردا ساعت 30/17

شبکه 2 سیما هم فیلم «قتل ژنرال» به کارگردانی جیورجیو کاپیتانی را امروز ساعت 23/45 از شبکه 2 سیما پخش می‌کند.

فیلم داستان ژنرال «دالا کیزا» یکی از فرماندهان پلیس ایتالیاست. او در دورانی زندگی می‏کند که گروه کمونیست بریگادهای سرخ سر به شورش برداشته‏اند و برای برهم ‏زدن امنیت عمومی به انفجار بمب، ترور شخصیت‏ها و... می‏پردازند و سعی دارند مقامات دولتی را زیر فشار بگذارند تا به خواسته‏های خود برسند. یکی از این خواسته‏ها، آزادی رهبر دربندشان است.

پائولو کاسیراجی، فرانسیسکا کاوالین و جیان کارلو جیانینی درفیلم سینمایی «قتل ژنرال» محصول سال 2007 ایتالیا ایفای نقش کرده‌اند.

عصر فردا ساعت 17/30 قسمت دوم فیلم «قتل ژنرال» از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.

در ادامه این فیلم خواهید دید: پس از موفقیت ژنرال در برخورد با بریگادهای سرخ، از او دعوت می‏شود تا برای مبارزه با مافیا به پالرمو برود. او ازخانواده خود جدا می‏شود و به پالرمو می‏رود، اما به خاطر خطرات زیادی که رفتن به پالرمو و آغاز مبارزه با مافیا در پی دارد، تصمیم می‌گیرد همسرش را با خود نبرد؛ اما امانوئلا از شنیدن این تصمیم بسیار برآشفته می‌شود و با اصرار از ژنرال می‌خواهد او را نیز همراه خود ببرد.

شبکه 3

گرگ دریا 1ـ امشب ساعت 20

گرگ دریا 2ـ فردا ساعت 30/22

وقایع شانگهای ـ فردا ساعت 10/11

فیلم سینمایی « گرگ دریا» به کارگردانی کریستف شرو، امشب ساعت 20 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

نویسنده‌ای به نام همفری ویدن به همراه چند نفر دیگر برای مهاجرت سوار کشتی صید نهنگی به نام «روح» می‌شوند. کاپیتان کشتی به نام ولف لارنس، مردی است خشن و جنایتکار که به شدیدترین وضع در رقابت با برادر خود در زمینه صید است. گروه مهاجران سعی در فرار ازکشتی دارند، چون کاپیتان که آنها را از دریا گرفته است، قصد پیاده کردن آنها در هیچ ساحلی را ندارد. در نهایت در درگیری‌های فراوان و به کمک چند ملوان، کاپیتان کشته و همسرش نجات می‌یابند.

توماس کچ من، فلورین استتر و هنینگ بادوم در فیلم سینمایی «گرگ دریا» محصول سال 2008 آلمان بازی کرده‌اند. قسمت دوم این فیلم فردا ساعت 22/30 پخش خواهد شد.

صبح جمعه 17 اردیبهشت ماه ساعت 10‌/‌11 فیلم سینمایی «وقایع شانگهای» به کارگردانی دانی ین از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

دکتر تانگ سان در یکی از محلات فقیرنشین شانگهای به طبابت مشغول است و همین خصوصیت باعث محبوبیت او بین مردم شده است. روزی گروهی گنگستر به شهر وارد می‌شوند تا با ارعاب، منازل را تخریب به جای آن مغازه بسازند. دکتر با وجود علاقه‌ای که به خواهر رئیس گروه گنگسترها دارد، با آنها وارد مبارزه می‌شود و در نهایت از تخریب منازل جلوگیری می‌کند.

دانی ین، آتنا چو و چان حین پانگ در فیلم سینمایی «وقایع شانگهای» محصول سال 1998 کشور چین بازی کرده‌اند.

شبکه 4

ضیافت بابت ـ امروز ساعت 30/15

زندگی کولی‌وار ـ فردا ساعت 30/20

فیلم سینمایی «ضیافت بابت» به کارگردانی گابریل اکسل امروز ساعت 30‌/‌15 از شبکه 4 سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی استفان آئورن و بادیل کیزر می‌بینیم: در دانمارک قرن 19 دو خواهر مسن و مجرد با پدر پیر خود در دهکده‌ای زندگی می‌کنند. پدر آنها معلم و بزرگ اهالی روستاست و دارای احترام زیادی بین اهالی روستاست. در حالی که هر دو خواهر موقعیت این را دارند که به خواستگاران خود جواب مثبت بدهند و روستا را ترک کرده و زندگی بهتری داشته باشند؛ ولی تصمیم گرفته‌اند که کنار پدر پیر خود باشند و به او و اهالی روستا خدمت کنند.

فیلم سینمایی «ضیافت بابت» محصول سال 1987دانمارک در ژانر درام ساخته شده است.

فیلم سینمایی «زندگی کولی‌وار» به کارگردانی اکی کاریز ماک فردا ساعت 30‌/‌20 در قالب برنامه سینما 4 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی ماتیو پلون واولین دی‌دی، درباره یک نویسنده است که به دلیل فقر و بی‌پولی، خانه‌اش را از دست می‌دهد و یک فرد دیگر خانه‌اش را اجاره می‌کند. او بازمی‌گردد و ادعا می‌کند وسایل خانه مال اوست، پس اجازه دارد در این خانه زندگی کند. دوست نویسنده که خود نقاش است، از راه می‌رسد و سعی می‌کند بین مرد تازه‌وارد و دوست نویسنده‌اش، آشتی برقرار کند. درنهایت آنها تصمیم می‌گیرند 3 نفری در خانه زندگی کنند. زندگی آنها در همین خانه کوچک و فقیرانه به دوستی تبدیل می‌شود.

فیلم سینمایی «زندگی کولی‌وار» محصول سال 1992 کشورهای فنلاند، فرانسه و ایتالیا در ژانر کمدی و درام ساخته شده است.

شبکه تهران

روزی که زمین بازماند ـ 40 دقیقه بامداد فردا

زبانه‌های خشم ـ فردا ساعت 30/13

فیلم سینمایی «روزی که زمین بازماند» به کارگردانی اسکات دریکسون 40 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

هلن بنسون، دانشمند برجسته‌ای است که با پسرش به نام جیکوب زندگی می‌کند که یک روز افرادی ناشناس، زنگ خانه وی را به صدا درمی‌آورند و او را با خود می‌برند.

کیانو ریوز، جنیفر کانلی، کتی بیتس و جیدن اسمیت در فیلم سینمایی «روزی که زمین بازماند» محصول سال 2008 کشورهای آمریکا و کانادا در ژانر درام، علمی، تخیلی و هیجانی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «زبانه‌های خشم» جمعه 17 اردیبهشت ساعت 30‌/‌13 از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

2 پلیس با یکدیگر برای به دام انداختن گروه مافیایی موادمخدر که در شرق آسیا فعالیت دارند، همکاری دارند. یکی از آنها پلیس خشنی بوده و دیگری نیز خود را برای به دام انداختن تبهکاران به شکل آنها درآورده و وارد گروه آنها شده است. پلیس موفق می‌شود سرکرده آنها را به دام بیندازد؛ اما گروه برای جلوگیری از شهادت شاهدان، یکی‌یکی آنها را می‌کشند و پلیس را تحت فشار قرار می‌دهند.

دانی ین، لوئیس کوو، کالین چو و ری لوئی در فیلم سینمایی «زبانه‌های خشم» به کارگردانی ویلسون یپ محصول سال 2007 کشور هنگ‌کنگ در ژانر پلیسی، حادثه‌ای و هیجانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها