کد خبر: ۳۲۶۰۷۸

اگر شما فردی قد بلند هستید یا اعضای خانواده شما قدی بلند دارند باید بدانید که برای افراد بلندقد کاناپه بسیار نرم مناسب است، به طوری که فرد هنگام نشستن در آن فرو برود. اما برای فردی که زانودرد دارد کاناپه باید سفت‌تر و قسمت پشت آن نیز کاملاً سفت و محکم باشد تا فرد راحت‌تر بتواند از روی کاناپه بلند شود.

کاناپه‌ای که برای خوابیدن و لم دادن جلوی تلویزیون استفاده می‌شود باید نرم و با کوسن‌های فراوان باشد. کاناپه‌هایی که دسته‌های کوتاه دارند می‌توانند هم برای استراحت استفاده شوند و هم برای پذیرایی از مهمانان رسمی. همچنین کاناپه‌هایی که پشتی آنها کمی حالت خمیده دارد و سفت‌تر هستند بیشتر در اتاق پذیرایی کاربرد دارند.

دستمال کاغذی دلخواه من

این‌که هر دستمال کاغذی‌ای ارزان‌تر بود ما به سراغش برویم یا خودمان را به بی‌تفاوتی بزنیم و بگوییم مگر فرقی می‌کند که چه دستمالی بخریم بدترین شیوه در انتخاب دستمال کاغذی است.

دستمال کاغذی خوب باید کرپ شده باشد. یعنی سطح آن چین خوردگی‌هایی داشته باشد که سطح تماس و در نتیجه قدرت جذبش را بالا ببرد. دقت داشته باشید اگر دستمال کاغذی هنگام پاک کردن دست خیس بعد از نیم ساعت حالت اولیه خود را به دست آورد یا اگر بلافاصله در تماس با آب پودر شد حتماً مواد شیمیایی زیادی در آن به کار برده شده است.

یک دستمال کاغذی خوب همچنین بدون پرز (الیاف خرد شده)، الیاف کلوخه شده، سوراخ، لکه و سایر اجسام خارجی است. پس اگر برگ دستمال کاغذی را در مقابل نور قرار بدهید پراکندگی الیاف آن باید به طور یکنواخت دیده شود.

‌گاهی دیده می‌شود هنگام کشیدن یک برگ دستمال کاغذی تعداد زیادی از برگ‌های آن بیرون می‌ریزد، این نشانه خوبی نیست. چون دستمال کاغذی استاندارد در بسته باید به طور تاخورده به نحوی بسته‌بندی شود که براحتی و تک تک بتوان آنها را از بسته خارج کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها