مجموعه 60 قسمتی انیمیشن «شکرستان» به تهیه‌کنندگی سیدمسعود صفوی از تولیدات مرکز انیمیشن حوزه هنری از شبکه دو پخش می‌شود. صفوی، در این مورد گفت: مجموعه شکرستان انیمیشنی 60 قسمت 15 دقیقه‌ای است که هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت 5 بعدازظهر و روز جمعه ساعت 10 صبح از شبکه دو نمایش داده می‌شود. مجموعه 60 قسمتی شکرستان درباره شهری است خیالی که همه چیز در آن وارونه است و اتفاقاتی عجیب و غریب در آن رخ می‌دهد.
کد خبر: ۳۲۱۶۵۴

شکرستان شامل مجموعه اتفاقات کوچک و بزرگی است که در گوشه و کنار آن رخ می‌دهد و مبتنی بر فضایی کهن و امروزی است. از دیگر عوامل این سریال می‌توان به بابک نظری: کارگردان، استاد جلال ذوالفنون: آهنگساز، شوکت حجت: مدیر دوبلاژ، بابک نظری و اصغر صفار: تدوینگر، مهدی اسماعیلی فرخی: نویسنده، اشکان شیرمحمدی و علی حسن خان: مدلساز سه‌بعدی، ایرج خسرونیا: جلوه‌های بصری و امور تکنیکی و پیمان توسلی: صداگذار اشاره کرد.

از صداپیشگان این مجموعه انیمیشن نیز می‌توان به مرتضی احمدی، علیرضا شایگان، اکبر منانی، جواد پزشکیان، تورج نصر، علیرضا جاویدنیا، نرگس فولادوند، فرانک رفیعی و... اشاره کرد.

برخی از قسمت‌های این مجموعه در جشنواره‌های بین‌المللی فجر، پویانمایی تهران و نیز جشن خانه سینما موفقیت‌هایی کسب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها