پس از 33 هفته رقابت جانانه برای دفاع از عنوان قهرمانی، سر الکس فرگوسن اعتراف کرد تیمش دیگر شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد. منچستر یونایتد یکشنبه شب و در بازی با بلکبرن، هر چه زد به در بسته زد تا در نهایت با تساوی بدون گل مقابل این حریف که در رده یازدهم جدول قرار دارد، 2 ‌‌ امتیاز حساس را در فاصله 4 هفته تا پایان رقابتها از دست بدهد. فرگوسن پس از پایان این بازی، تساوی با بلکبرن را به منزله شکست منچستر دانست و گفت: «فکر می‌کنم قهرمانی از دست ما لیز خورد. از این پس بسیار مشکل است که بتوانیم قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شویم. چلسی یک بازی ساده مقابل بولتون دارد و چنانچه این بازی را ببرد اختلاف این تیم با ما در صدر جدول به 4 امتیاز می‌رسد. با وجودی که ناامید نیستیم، ولی باید اعتراف کرد موقعیت ما در راه قهرمانی دشوارتر شده است. فقط امیدوارم چلسی دچار لغزش شود.»
کد خبر: ۳۲۱۴۹۳

منچستریونایتد با این تساوی، 73 امتیازی شد تا چشم‌انتظار بازی چلسی و آرسنال باقی بماند. چلسی 74 امتیازی شب گذشته میزبان تیم پائین جدولی بولتون بود. آرسنال 71 امتیازی هم امشب در خانه تاتنهام به میدان می‌رود.

مذاکره پرس با 5 مربی مطرح دنیا

از سوی دیگر ، فلورنتینو پرس پس از شکست رئال مادرید در ال‌کلاسیکو برای رهایی از فشار هواداران و روزنامه‌های تاثیرگذار پایتخت، با 5 مربی بزرگ جهان وارد مذاکره شده است.

رافائل بنیتس سرمربی تحت فشار لیورپول، کارلو آنجلوتی گزینه دوست داشتنی والدانو، خوزه مورینیو چهره منفور ایتالیایی‌ها، کاپلو سرمربی تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2010 و فیلیپه اسکولاری که الان هدایت تیم بنیادکار ازبکستان را بر عهده دارد، 5 نامی هستند که وکلای رسمی فلورنتینو پرس از روز گذشته رسما وارد مذاکره با آنها شده و باید هر چه سریعتر نتیجه روند مذاکرات را به پرس منتقل کنند. در این میان گفته می‌شود شانس رافا بنیتس از سایرین بیشتر است. او فصل ناموفقی را همراه با لیورپول در لیگ برتر انگلستان سپری می‌کند و قهرمانی در لیگ اروپا، تنها شانسی است که می‌تواند سران آنفیلد را برای تمدید قرارداد با این مربی ترغیب کند.حذف رئال مادرید از گردونه لیگ قهرمانان اروپا، آنهم در فصلی که میزبانی بازی فینال به سانتیاگو برنابئو رسیده بود و همینطور متحمل شدن شکست مقابل بارسلونا در 2 بازی رفت و برگشت، باعث شده است تا پلگرینی آخرین روزهای حضورش در رئال مادرید را تجربه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها