رویترز: دوربین فیلمبرداری همسایه، تصاویر مردی که هنگام بحث و جدل با جوانان خلافکار محله دچار سکته قلبی شده و جان سپرده بود را به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۳۲۰۲۱۵

دیوید آسکو مرد 64 ساله اهل منچستر که به خاطر مشکلات مغزی دچار عقب ماندگی ذهنی بود پس از 17 سال درگیری با افراد محل که وارد حیاط منزلش می‌شدند و او را آزار می‌دادند بالاخره پس از یکی از مشاجرات هر روزه خود دچار سکته قلبی شده و در محل جان سپرد. دوربین یکی از همسایه‌ها که لحظات آخر بحث‌های او را به ثبت رسانده اکنون به عنوان مدرکی برای پرونده شکایت خانواده این مرد مورد استفاده قرار گرفته که ادعا می‌کنند با وجود سال‌ها آزار و اذیت این مرد توسط اوباش محل و شکایت همیشگی آنها به پلیس؛ ماموران هرگز در طی 17 سال زندگی آنها در محل نتوانستند آرامش را به آنان بازگردانند. بنا به پرونده تشکیل شده برای مرگ این مرد میانسال او پس از سال‌ها جدل و مورد تمسخر واقع شدن خلافکاران اهل محل بالاخره سکته کرده و علاوه بر افراد مهاجم؛ پلیس نیز به خاطر کوتاهی در حفظ آرامش این مرد مقصر است.

پیگیری خانواده آقای آسکو در مورد افرادی هم که در آن روز مشخص سبب عصبی شدن شدید او و در نهایت سکته‌اش شده‌اند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها