از تقویم سال 1388 تنها چند برگ باقی مانده است که تا چشم به هم بزنی ورق خورده‌اند و رسیده‌اند به روز آخر سال و زمانی که باید سفره هفت‌سین پهن شود توی خانه و «روز از نو روزی از نو».
کد خبر: ۳۱۷۹۲۲

امسال اگرچه بهار زودتر از موعد آمد و درخت‌ها را بیدار کرد تا چند هفته مانده به پایان اسفند شکوفه‌ها شاخه‌های درختان را آذین ببندند، اما تا تقویم به پایان نرسد و اسفند خداحافظی نکند بهار سال جدید از راه نمی‌رسد.

همه اینها را گفتیم تا برسیم به این که این شماره آخرین شماره نسل سوم سال 1388 است، سالی که با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش دارد نفس‌های آخر را می‌کشد و آماده می‌شود تا جایش را به سال جدید بدهد.

یک سال تمام سه‌شنبه‌ها با هم بودیم و اتفاقات و رویداد‌ها را با هم مرور کردیم. یک سال تمام برای هم نوشتیم و خواندیم. ما در صفحات نسل سوم و شما در نامه‌ها و ایمیل‌هایی که برای ما ارسال می‌کردید و بخشی از آنها در صفحه خودتان که همان کافه کاغذی باشد منتشر می‌شد.

یک سال تمام همراه هم بودیم و حالا رسیده‌ایم به آخرین شماره آخرین هفته سال 1388. انگار دیگر حرفی برای گفتن نیست، تا سال جدید و سه‌شنبه‌هایی که باز با هم خواهیم بود و باز با هم اتفاقات و رویداد‌ها را ورق خواهیم زد.

بهار فصل نوشدن است و اگر دیدید که نسل سوم سال 1389 با نسل سوم سال 1388 تفاوت دارد زیاد تعجب نکنید، ما هم مثل همه شما از چند هفته پیش به استقبال بهار رفتیم تا سال جدید را با رویکردی تازه شروع کنیم و با تغییراتی جدید میهمان خانه‌های شما شویم.

می‌دانیم که طی همه این هفته‌هایی که در کنارتان بودیم، ضعف‌ها و کاستی‌های زیادی داشته ایم که شما آن را به بزرگی خودتان بخشیده‌اید. امیدواریم در سال جدید با رویکردی تازه این ضعف‌ها را کم کنیم و با هم به سمت بهتر شدن قدم برداریم.

حالا مثل نامه‌های قدیمی این جا باید بنویسیم که دیگر زیاده عرضی نیست. پای سفره هفت سین ما را هم دعا کنید،آنجا که می‌گویید حول حالنا الی احسن الحال.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها