تصویر کوتاه

کسری 1000 میلیارد تومانی صداوسیما

مهر: معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما اعلام کرد سازمان صداوسیما برای رسیدن به نقطه اوج 1000 میلیارد تومان کسری بودجه دارد تا حوزه‌های فنی و تولید در حد اعلا اداره شود.حسن خجسته، معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما درباره گلایه تهیه‌کنندگان از بودجه که منجر به تاخیر یا توقف پروژه‌ها می‌شود، گفت: سازمان صداوسیما برای رسیدن به نقطه اوج 1000 میلیارد تومان کسری بودجه دارد. تهیه‌کنندگان هم حق دارند گلایه داشته باشند. منابع سازمان کم است و باید این کسری جبران شود تا حوزه‌های فنی و تولید در حد اعلا اداره شود.
کد خبر: ۳۱۳۰۰۵

 وی افزود: مساله بودجه در سازمان صداوسیما از دغدغه‌های گذشته است و ما تنها رسانه‌ای در دنیا هستیم که با 1000 شبکه رقابت می‌کنیم. در بقیه دنیا 10 تا 15 شبکه را دریافت می‌کنند برای بقیه شبکه‌ها پول پرداخت می‌شود. به هر حال وقتی پیامی ساده گفته شود تا این که در قالب نمایش بیان گردد، فاصله زیادی دارد.خجسته درباره بودجه مجموعه‌های الف ویژه گفت: مشکلات ما برای مجموعه‌های الف ویژه 10 برابر است چون هزینه‌های زیادی می‌طلبد. اگر شهرک تلویزیونی راه‌اندازی شود، مسلما بخشی از مشکلات ما برطرف خواهد شد. البته تاسیس این شهرک در برنامه توسعه پنجساله کشور دیده شده و اگر تصویب شود نه تنها قدم بزرگی است بلکه به کاهش هزینه‌ها هم کمک می‌‌کند و حتی بخشی از سرمایه را هم برگشت می‌دهد.

تیری میسان در رادیو گفت‌وگو

جام‌جم: رادیو گفت‌وگو ساعت 21 امشب میزبان تیری‌میسان نویسنده شهیر فرانسوی و مولف کتاب انتقادی پشت صحنه یازده سپتامبر است.موضوع گفتگو با این نویسنده تاثیرات جهانی و حضور میلیونی مردم در مراسم 22 بهمن است.این برنامه را می‌توانید امشب از شبکه رادیویی گفت‌وگو موجFM ردیف 9/103 مگاهرتز بشنوید.

«کلاه پهلوی» مرداد پخش می‌شود

ایسنا: مدیر شبکه یک سیما اعلام کرد، پخش سریال «کلاه پهلوی» از مرداد سال 89 آغاز می‌شود.مهدی فرجی درباره آخرین روند تولید پروژه کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیاء‌الدین دری، خاطرنشان کرد: روند فیلمبرداری این سریال در حال انجام است و بزودی بخش‌های داخل کشور به پایان می‌رسد.او اعلام کرد که گروه سازنده کلاه پهلوی برای فیلمبرداری بخش‌هایی از این سریال، سفر کوتاهی به خارج از کشور خواهند داشت.مدیر شبکه یک سیما درباره انتقال سریال‌های شبکه 2 به شبکه یک نیز گفت: تنها سریالی که از شبکه 2 به شبکه اول آ‌مده سریال «تا رهایی» بوده‌ است.

پخش چهاردیواری از 29 اسفند

ایرنا: تهیه‌کننده سریال نوروزی «چهاردیواری» به کارگردانی «سیروس مقدم» گفت:‌ این مجموعه در 14 قسمت از 29 اسفند امسال به روی آنتن شبکه یک می‌رود. الهام غفوری افزود: «چهاردیواری» درباره جوانی است که بدون اطلاع خانواده یک ازدواج صوری می‌کند و این مساله موجب وقوع اتفاقاتی می‌شود. وی اظهار کرد: این سریال براساس فیلمنامه‌ای از محسن تنابنده و سعید آقاخانی تولید شده و بازیگرانی چون آتیلاپسیانی، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، مهران رجبی، مریم امیرجلالی، جواد فیلی و نعیمه نظام دوست در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها