جام حذفی فوتبال ایران

دایی: هدفم قهرمانی آسیاست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه آمده ام به این تیم کمک کنم و باعث شادی هواداران آن شوم، گفت: هدف اصلی ام این است که پرسپولیس را در آسیا قهرمان کنم.
کد خبر: ۳۱۱۵۶۲

به گزارش مهر ، علی دایی پس از پیروزی تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: لازمه قهرمان شدن در آسیا این است که در لیگ خوب بازی کنیم و در جام حذفی هم جزو 2 تیم فینالیست باشیم.

وی با تقدیر از بازی خوب نفرات تیم ایرانجوان بوشهر ، تیمش را تیم برتر میدان دانست و افزود: بازیکنان تیم ایرانجوان بوشهر بسیار خوب بازی کردند، خوب دویدند و بالاتر از توان بازی خود برای ایرانجوان تلاش کردند اما در نهایت تیمی که برتر میدان بود در این بازی به پیروزی دست یافت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ایرانجوان بدموقعی با پرسپولیس روبرو شد ، افزود: پرسپولیس امروز بسیار خوب شده است و روز به روز بازیکنان هماهنگ تر شده و با انسجام بیشتری در مسابقات به میدان می روند.

دایی با بیان اینکه پرسپولیس با تیم ایده آل من همچنان فاصله دارد ، اظهار داشت: بازیکنان تیم تلاش کرده و زحمت می کشند فوتبالی که من دوست دارم، در زمین پیاده کنند و تا رسیدن به ایده آل نیازمند زمان هستیم.

وی در خصوص حضور نبودن محمد پروین در فهرست 18 نفره تیم تصریح کرد: کادرفنی تصمیم می گیرد کدام بازیکن در ارنج 11 نفره یا فهرست 18 نفره قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با انتقاد از خبرنگاران گفت: شما سوالاتی را بپرسید که باعث ارتقای سطح فنی تیم‌ها شود زیرا با بردن تیم‌ها به حاشیه ، فوتبال ایران پیشرفت نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها