از دور از نزدیک

سقوط تکه یخ 18 کیلویی از آسمان

خبر آنلاین: تکه یخی که به نظر می‌رسید از یک هواپیما پرتاب شده باشد، سقف گاراژ خانه‌ای را شکافت و به زمین برخورد کرد. این حادثه در شهر کوچک هندرسون در ایالت نوادا رخ داد و پنی و بیل وایت صاحب خانه این یخ 18 کیلویی را به خارج از گاراژ منتقل کردند. البته در این حادثه کسی آسیب ندیده است، اما خانواده وایت تاکید کردند که شکایتی را به دادگاه ارائه خواهند کرد. هرچند مشخص نیست این تکه یخ از هواپیمای کدام خط هوایی روی خانه آنها افتاده است، اما سخنگوی سازمان هواپیمایی فدرال یان گرگور در این‌باره گفت، احتمالا این قضیه مربوط به یکی از هواپیماهایی بوده که قصد فرود در فرودگاه مک کاران در نزدیکی هندرسون را داشته است.
کد خبر: ۳۱۱۲۱۰

زندان، به خاطر فریاد بر سر طوطی

یک مرد اسکاتلندی به خاطر این‌که بر سر طوطی مادر بزرگش فریاد کشیده و او را با خشونت تهدید کرده بود، 2 روز را در زندان گذراند! این مرد 19 ساله به ایجاد اختلال در آرامش عمومی اعتراف کرده است.

قضیه از این قرار است که روز حادثه مادربزرگ این مرد با اداره پلیس تماس گرفت و گفت، مرد جوان که مست است، ضرباتی را به قفس طوطی وارد می‌کند. مرد جوان در آن روز قصد داشته بخوابد، اما سر و صدای طوطی در اتاق مجاور، او را ناراحت کرده بود. دادستان در این‌باره گفت: مرد جوان طوطی را با خشونت تهدید کرده است. او پس از این‌که مادربزرگش پارچه‌ای روی قفس طوطی انداخته، آرام شده است. این مرد بازداشت شد و تعطیلی پایان هفته را در زندان گذراند. او برای عذرخواهی از مادر‌بزرگش، باید یک بسته شکلات برای وی بخرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها