جام‌جم: آمریکا به عنوان نخستین تیم از شرکت در مسابقات شمشیربازی جهانی کلاس A کیش انصراف داد. پیمان فخری، دبیر فدراسیون شمشیربازی با تائید این خبرگفت: «تاکنون حضور استرالیا، مصر، آذربایجان، ایرلند، ارمنستان، کویت، مالزی، نیجریه، انگلیس، اتریش، لهستان، گرجستان، کانادا، پرتغال، بحرین و اسلوونی در این رقابت‌ها قطعی شده است.» مسابقات شمشیربازی جهانی کلاسA کیش طی روزهای 19 و 20 دی در سالن المپیک این جزیره برگزار می‌شود و تیم ملی شمشیربازی کشورمان با 20 ورزشکار در اسلحه اپه و 21 شمشیرباز در اسحله سابر به مصاف حریفان جهانی خود می‌رود.
کد خبر: ۳۰۴۵۶۲

ماتیچ هفته آینده در ایران

مهر: با پایان دوران مرخصی سرمربی صربستانی تیم ملی بسکتبال کشورمان، وی هفته آینده به ایران باز می‌گردد تا همکاری خود را با فدراسیون بسکتبال از سر بگیرد. رضا مشحون با تایید این خبر گفت: برپایی اردوهای آماده‌سازی تیم بسکتبال جوانان نیاز به حضور ماتیچ در ایران را بیشتر می‌کند. به همین دلیل طبق زمان قید شده در برنامه مرخصی این مربی صربستانی، او باید هفته آینده به ایران باز گردد تا کار خود را با تیم جوانان و همچنین اردوی بلندقامتان دنبال کند.

امروز، انتخابی تیم ملی بدمینتون

جام‌جم: رقابت‌های انتخابی تیم ملی بدمینتون کشورمان به منظور معرفی بازیکنان شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی دهه فجر امروز برگزار می‌شود. شهرام و امید کرمی، سروش اسکندری و حسن متقی تنها بدمینتون‌ بازانی هستند که در رقابت‌های یکروزه انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنند تا 2 نفر برتر، سهمیه شرکت در رقابت‌های بین‌المللی دهه فجر را به دست آورند. پیش از این کاوه مهرابی (نماینده المپیکی ایران)، علی شاه‌حسینی و محمدرضا خردمندی (مدال‌آوران ایران در رقابت‌های بین‌المللی) همراه غلامرضا باقری و اشکان فصاحتی (قهرمان مسابقات دو نفره کشور) به عنوان ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شدند.

10 ملی‌پوش جدید در اردوی کشتی فرنگی

جام‌جم: محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی 10 کشتی‌گیر جدید را برای حضور در اردو اعلام کرد که در میان آنها نام قاسم رضایی و محمد فقیری دو کشتی‌گیری که سال گذشته از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شدند، به چشم می‌خورد. نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی عبارتند از: 55 کیلو: محمد فقیری (تهران)، 60 کیلو: ابوذر نورزاده (کرج) و سیاوش دوستداریان (لرستان)، 66 کیلو: محسن قاسمی (لرستان)، 74 کیلو: حمید ریحانی (فارس) و بهروز کبیری (خوزستان)، 96 کیلو: مجتبی ممی‌زاده (اردبیل) و داوود گیل‌نیرنگ (مازندران) و 120 کیلو: بشیر باباجان‌زاده و قاسم رضایی (مازندران.) مرحله اول اردوی تیم کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ارمنستان و جام وهبی‌امره ترکیه 21 دی تا 17 بهمن در محل خانه کشتی تهران برگزار می‌شود.

میزبانی مشروط ذوب‌آهنی‌ها

مهر: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به شرط و شروط این باشگاه اصفهانی برای برگزاری مسابقات بسکتبال غرب آسیا (وابا)، گفت: از این‌که مسابقات در اصفهان برگزار شود، استقبال می‌کنیم اما فقط در صورتی این مسوولیت را می‌پذیریم که مسوولان سازمان تربیت بدنی یا فدراسیون بسکتبال به لحاظ مالی در این زمینه به ما کمک کنند. در غیر این صورت هیچ تضمینی برای برگزاری رقابت‌ها در اصفهان نیست!

اصغر دلیری افزود: بعد از آن‌که حضورمان در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا قطعی شد، بارها درباره به عهده گرفتن امتیاز میزبانی این بازی‌ها ابراز تمایل کردیم. اما هرگز درخواستی مکتوب به فدراسیون ارائه نکردیم که بابت آن محکوم به برگزاری مسابقات باشیم.

ناطق‌ نوری، تنها نامزد ریاست بوکس

جام‌جم: براساس اعلام امور مجامع سازمان تربیت بدنی، 20 بهمن ماه زمان برگزاری مجمع انتخاب رئیس فدراسیون بوکس است. البته از آنجا که مهلت ثبت‌نام نامزدها چهارشنبه گذشته به پایان رسید، باز هم احمد ناطق‌نوری، تنها نامزد شرکت‌کننده در این انتخابات است و از همین حالا ادامه ریاستش در این فدراسیون قطعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها