فوتبال جام آزادگان در هفته دهم

برق - نفت؛ در فینالی زودرس

گروه ورزش: برق و نفت در حالی امروز در چارچوب مسابقه‌های هفته دهم گروه اول جام آزادگان روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند که پیروزی هر یک، می‌تواند شانس صعود مستقیم آن تیم به لیگ برتر را تا اندازه خیلی زیادی بالا ببرد. صدرنشیان این گروه امروز در ورزشگاه اختصاصی برق شیراز بازی سختی مقابل هم دارند. در این میان، آلومینیوم هرمزگان که با هدایت وینگو بگوویچ، دیگر مدعی گروه به شمار می‌رود، در تختی خرم‌آباد بازی چندان دشواری با تیم قعر جدولی کوثر لرستان در پیش ندارد. بازی نساجی مازندران با هدایت نادر دست‌نشان مقابل تیم برادران خطیبی (گسترش فولاد تبریز) بسیار حساس و پایاپای خواهد بود؛ این دیدار مهم در تختی تبریز برگزار می‌شود. شاگردان فیروز کریمی در داماش گیلان هم امروز در اراک با شن‌سای این شهر دیدار مهیجی برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۳۰۱۰۶۵

علاوه بر این دیدارها، امروز مهرکام پارس اسلامشهر با پتروشیمی تبریز، فولاد نوین اهواز با گل‌گهر سیرجان و شیرین‌فراز کرمانشاه با مس سرچشمه کرمان روبه‌رو می‌شوند.

فردا (جمعه) هم دیدارهای گروه دوم این مسابقه‌ها در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در این میان، بازی شهرداری تبریز که امسال از مربیگری اکبر میثاقیان بهره خوبی می‌برد و با اختلاف 5 امتیاز نسبت به تیم دوم پیشتازی می‌کند، در مقابل پیام مشهد مدعی، آن هم در تختی تبریز بسیار جذاب خواهد بود. دیگر دیدارهای فردا که مانند بازی‌های امروز از ساعت 14 آغاز می‌شود، به این شرح خواهند بود:

شموشک نوشهر تربیت یزد / کاوه تهران مس رفسنجان / داماش دورود شاهین اهواز ( /در ورزشگاه سرداران شمیران تهران/ ) صنعت نفت آبادان سپاهان نوین اصفهان / شهرداری بندرعباس اتکای گلستان / ایران جوان بوشهر پیام مخابرات (فارس.)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها