خریداران تعطیلات جمعه سیاه در آمریکا بیش از 595 میلیون دلار را به خرید اینترنتی اختصاص دادند که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش نشان داده است. آمازون و والمارت در این تاریخ بیشترین بازدیدکننده را داشتند. به‌گزارش رویترز، به‌نقل از مؤسسه آماری comScore، بازدیدکنندگان آمازون در این روز 28 درصد افزایش یافت و همچنین وب‌سایت والمارت با 22 درصد بازدید بیشتر روبه‌رو شد. این دو شرکت پیش از این نیز در نبردی تنگاتنگ به‌دنبال دریافت سهم بازار بیشتری بودند که با نزدیک شدن به جمعه سیاه، قیمت‌های خود را بسیار پایین آوردند.
کد خبر: ۳۰۰۲۵۷
از ماه گذشته میلادی تا کنون، نزدیک به 11 میلیارد دلار فقط به‌صورت آنلاین خرج شده است که طبق آمار رسمی، نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش اشتیاق نشان می‌دهد. رییس کامسکور، جیان فلگونی در بیانیه‌ای این موضوع را شروع بسیار هیجان‌انگیزی برای وب خوانده است. ابتدای هفته گذشته، اعلام شد که تنها رشد 3 درصدی برای خرید تعطیلات انتظار می‌رود که پس از ماجرای بحران اقتصاد بین‌الملل، منطقی به‌نظر می‌رسید.

فلگونی همچنین گفت: «این شتاب در رشد خرید آنلاین، میزان خرید را در فصل تعطیلات شگفت زده خواهد کرد. استفاده از نرم‌افزارهای شبکه اجتماعی چون تویتر و فیس‌بوک نقش موثری در رشد اقتصاد آنلاین خواهد داشت.»

گفتنی است دوشنبه مجازی بزرگترین روز خرید آنلاین هرساله است، در این روز از سال، کارمندان بعد از تعطیلات عید شکرگزاری با استفاده از اینترنت‌های محل کار خود به خریدهای آنلاین دست می‌زنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها