دستگیری زورگیر قداره‌بند در مخفیگاه

گروه حوادث: زورگیر حرفه‌ای که با هویت جعلی تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار داشت، پس از دستگیری به یکصد فقره سرقت و اخاذی با ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد. سیدمنصور هاشمیان، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی با اشاره به پرونده این متهم به «جام‌جم» گفت: از چندی پیش، شکایت‌های متعددی در ارتباط با 2 سارق زورگیر در دادسرای جنایی مطرح بود که نشان می‌داد این دو متهم خشن اطراف بانک‌ها و مراکز خرید پرسه می‌زنند و با قمه و قداره به سوی مردم حمله‌ور می‌شوند و با ضرب و جرح آنها، اموالشان را سرقت می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۹۵۱۰

در ادامه، چندین فقره شکایت دیگر نیز در زمینه سرقت از روی گیشه‌ بانک‌ها به دادسرا ارسال شد که پس از بازبینی فیلم و دوربین بانک‌ها، ردپای 2 سارق تحت تعقیب در این سرقت‌ها نیز شناسایی شد.

دادیار جنایی افزود: با ارجاع پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران، ماموران این پایگاه جستجوی گسترده خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند و سرانجام مخفیگاه یکی از سارقان در جنوب تهران شناسایی و این متهم دستگیر شد. متهم دستگیر شده با هویت داریوش ابتدا منکر سرقت شد اما در ادامه و پس از مشاهده فیلم سرقت در بانک اعتراف کرد نقش اصلی در این سرقت‌ها به عهده یک متهم شرور به نام علی است که از مدتی پیش با هویت جعلی زندگی می‌کند.

دستگیری سارق شرور

به دنبال این اعترافات در مرحله بعدی مخفیگاه شرور تحت تعقیب در جنوب تهران شناسایی شد و ماموران در یک اقدام ضربتی او را دستگیر کردند و در بازرسی از محل، چندین قبضه قمه و قداره، اسپری اشک‌آور، طلا و پول جعلی کشف و ضبط کردند.

با انتقال متهم به دادسرای جنایی، وی اعتراف کرد: از چندی پیش به صورت گسترده اقدام به ایجاد رعب و وحشت و سرقت از مردم بخصوص مشتریان بانک‌ها می‌کردم و تاکنون به این شیوه از 100 نفر سرقت کرده‌ام.

در ادامه این اعترافات، متهم بیان کرد: علاوه بر سرقت و اخاذی از مردم از چندی پیش نیز اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر روانگردان شیشه می‌کردم و در زمینه تهیه و توزیع اسکناس‌های جعلی نیز فعالیت داشته‌ام.

هاشمیان افزود: پس از این اعترافات، قرار بازداشت موقت متهم صادر شد و پرونده برای شناسایی مالباختگان بار دیگر در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها