حق با شماست

مشکل زوجین نابارور

یک شهروند: با این که مشکل بسیاری از زوجین نابارور، هزینه بالای درمان است ولی گویا هیچ بیمه‌ای هزینه دارو و درمان این عزیزان را متقبل نمی‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۴۹۹

یک بازنشسته از تهران: سازمان بازنشستگی کشوری کار معلمان بازنشسته را راه نمی‌اندازد. از مسوولان محترم این اداره درخواست رسیدگی دارم

محقی از مشهد: سال 86 در طرح خودروهای فرسوده نام نویسی کردم و وقتی برای اخذ وام به بانک معرفی شدم، بانک به علت این که چند سال پیش یک فقره چک برگشتی داشتم، از پرداخت وام به من خودداری کرد، آیا این رفتار بانک قانونی است؟

قلی‌پور از بابل: کارخانه روغن نباتی شکوفه چند سال پیش دچار آتش‌سوزی شده و در حال حاضر بجز ایجاد آلودگی صوتی و حیوانات موذی چیز دیگری برای اهالی این شهر ندارد و متاسفانه سازمان محیط زیست نیز در انتقال این کارخانه به خارج از شهر کوتاهی می‌کند.

صفری از کرج: کوچه نیریز واقع در فردیس کرج مدت‌هاست که بدون آسفالت مانده است. از شهرداری منطقه 3 فردیس کرج درخواست رسیدگی دارم.

مهرآبادی: کمیسیون حقوقی مجلس تصویب کرده است که اداره راهنمایی و رانندگی در محدوده طرح ترافیک حق قفل کردن چرخ خودروها را ندارد، ولی بازهم در سطح شهر شاهد قفل کردن چرخ خودروها هستیم.

مرتضی سیدصدوقی: با گرانی نان، ولی باز هم هیچ نظارتی بر کیفیت نان نمی‌شود و نیم بیشتری از نان‌ها هنگام مصرف دور ریخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها