از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا

سال 2010 سال مربیان آسیا شد

بعد از سال موفق 2009 که سال داوری نامگذاری شده بود کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا سال آینده زمانی برای یادآوری همه زحماتی باشد که مربیان برای بالابردن کیفیت فوتبال می کشند.
کد خبر: ۲۹۷۷۶۴

به گزارش مهر ، اعضا کنفدراسیون فوتبال آسیا امیدوارند فدراسیون‌های فوتبال در آسیا از سال 2010 که سال مربیان نام گرفته است استقبال خوبی به عمل آورند.

حسن الصباح ، معاون دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا که مدیریت بخش آموزش را برعهده دارد ، گفت : از اینکه کنفدراسیون با نامگذاری سال 2010 به نام سال مربیان موافقت کرد خوشحالیم. کنفدراسیون برای توسعه دانایی مربیان در این قاره تلاش زیادی می کند و من امیدوارم همه فدراسیون‌ها برای موفقیت سال آینده و کار بیشتر برای مربیان تلاش کنند.

مربیگری شاخه‌های مختلفی مانند مربیگری برای دروازه بانان، فوتسال و زنان دارد که هرکدام در جای خود ویژگی خاصی پیدا می کنند.

الصباح خاطر نشان کرد: اولین گام ما تشکیل کمیته موقت مربیان متشکل از افراد با تجربه خواهد بود تا بتوانیم برنامه بهتری برای سال آینده داشته باشیم.

در برنامه‌های سال آینده یک روز هم به نام روز مربیان در نظر گرفته شده و قرار است اول سپتامبر سال آینده درست مانند روز داوری زمانی برای بزرگداشت مربیان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها