گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: انتظار داریم برای 2 تن از سارقان و متجاوزان به عنف که اخیرا دستگیر شدند، مجازات شدیدی از سوی مقام قضایی در نظر گرفته شود. به گزارش فارس، حسین حسین‌زاده ظهر دیروز در جمع خبرنگاران افزود: اوایل مهرماه ماموران کلانتری 18 اصفهان از یک فقره سرقت از منزل توام با آزار و اذیت اطلاع یافتند و متوجه شدند 2 دستگاه اتومبیل، مقداری وجه نقد و طلا نیز از این منزل به سرقت رفته است.
کد خبر: ۲۹۳۳۲۵

وی اظهار کرد: این منزل متعلق به مادر و دختری تنهاست و سارقان ساعت 2 بامداد از دیوار به منزل وارد شدند و پس از آزار و اذیت آنها و بستن دست و پایشان تا ساعت 20/5 در منزل ماندند و پس از سرقت، متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: این اقدام سارقان سبب واکنش سریع نیروی انتظامی شد و تیم ویژه‌ای متشکل از نیرو‌های پلیس مامور پیگیری این پرونده شده و با به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته ماجرا را پیگیر شدند.

وی بیان کرد: سارقان با چهره پوشیده و دقت بالا سعی داشتند اثری از خود به جای نگذارند، اما با دقت و هوشمندی کارآگاهان، آثار و علایمی در صحنه مشاهده و سرنخی پیدا شد که ظرف 15 روز یکی از این افراد از سوی کارآگاهان دستگیر شد و برخلاف اصرار در عدم دخالت وقتی با شواهد، قراین و تشخیص یکی از شاکیان روبه‌رو شد، به جرم سیاه خود اقرار کرد.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: این مجرم همدست معتاد و سابقه‌دارش را معرفی کرد و ماموران باغی را که شخص دوم در آن مخفی شده بود، محاصره کردند و این شخص که متوجه حضور ماموران شد، به چاهی 15 متری داخل باغ رفت و در همانجا با کمک عوامل آتش‌نشانی بازداشت شد و بلافاصله به جرم خود اعتراف کرد.

وی گفت: با توجه به جرم این دو نفر و تجاوز آشکار به عنف انتظار می‌رود که اشد مجازات برای این افراد در نظر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها